שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

ספסלי עץ פונקציונליים

הימים בהם ספסלים שימשו לישיבה בלבד עברו חלפו מהעולם וטוב שכך!

היום ספסלים הם הפריט העיצובי הכי טרנדי וגם הכי פונקציונאלי. מה זה אומר? שהוא הרבה יותר מספסל. הוא ארון, הוא אדנית, הוא אביזר אופנתי והוא כל שהיה לכם חסר בבית כדי להעניק לו מראה מעודכן ומיוחד. אנחנו מזמינים אתכם להתרשם מקולקצייה ייחודית ומקורית של ספסלי עץ פונקציונאליים במגוון רחב של דגמים, גדלים וצבעים. בחרו את המיוחד שלכם ותוכלו גם אתם ליהנות משלל היתרונות שהפכו את הספסלים שלנו לאהובים כל-כך.
ספסל לאחסון נעליים
מה יש להן לנעליים שכל-כך הרבה אנשים מחפשים להם פתרון אחסון? אז נכון שאפשר להניח אותן בארון אבל בתכלס? זה לא באמת נוח. תמיד צריך את הזוג שנמצא הכי עמוק ותמיד בסופו של דבר הן מפוזרות כולן בכניסה לבית. לא עוד! עם ספסל "משנה חיים" של ביוגארדן (ולא סתם קראנו לו ככה), אין יותר בלאגן וכל הנעליים מסודרות באופן נוח ונגיש. מדובר בספסל מעוצב בעל מדף תחתון ומדף עליון כאשר בחלק התחתון ניתן לאחסן המון זוגות נעליים. אפשר להציב אותו בתוך הבית או מחוצה לו וליצור פתרון מעוצב וצבעוני לספסל נעליים
ספסל עץ משנה חיים
ספסל משנה חיים שיכניס לכם סדר חדש
ספסל אחסון לחדרי ילדים
לא משנה כמה נגיד לעצמנו שיש לילדים המון צעצועים, ולא משנה כמה נגיד לעצמנו שעכשיו מפסיקים לקנות צעצועים, עדיין נצטרך למצוא מקום לצעצועים הקיימים. אז אפשר לעשות את זה בארונות או בשידות "הרגילות" ואפשר לעשות את זה אחרת. אנחנו רוצים להכיר לכם את ספסל "מסדר חצר" של ביוגארדן. זהו ספסל עץ מעוצב ומקורי הכולל מגירות אחסון מובנות. ניתן לבחור את כמות המגירות הדרושה לכם ולהכניס אותו בקלות לחדר הילדים. הוא בתמורה גם יעשה סדר בכל הבלאגן שתמיד קיים בחדרי ילדים, וגם יכניס ממד אסתטי מיוחד במינו אל החדר.
ספסל אחסון צעצועים
ספסלים דקורטיביים לאחסון צעצועים בחצר או בתוך הבית
ספסלים פונקציונאלים לגינה
גם בגינה, בדיוק כמו בבית, אנחנו מחפשים כל הזמן מקומות אחסון שישתלבו בצורה טבעית במראה הגינה. במקום להציב ארונות מגושמים שיהרסו את העיצוב של הגינה, השתמשו בספסלים של ביוגארדן! אלו ספסלים מעוצבים, שמיוצרים מעץ מלא, ומתאימים במיוחד לשהייה בחוץ. ניתן לאחסן בהם את כל כלי העבודה שלכם, את צעצועי החצר של הילדים, ועוד המון ציוד שאף פעם אין לא מקום. היתרון הגדול שלהם הוא שמעבר לפונקציונאליות הרבה שלהם, הם מוסיפים יופי ועניין לגינה ולמעשה מדובר בריהוט גן לכל דבר ועניין.
ספסלי עץ עבודת יד של ביוגרדן
קו ייצור ייחודי לספסלי גינה עם ערך מוסף