שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

ספסלי עץ עם אפשרות אחסון

זה בכלל לא משנה כמה ארונות יש לכם בבית או כמה השקעתם במחסן נוצץ ורחב ידיים. תמיד יהיה חסר לכם מקום לאחסון ואת זה אנחנו אומרים מניסיון אישי...

גם בבתים הגדולים ביותר תמיד מגיע החפץ הזה שאין איפה לשים אותו. בדיוק בשביל הרגעים האלו יצרנו ספסלי אחסון מעוצבים. הם הומצאו מתוך צורך מהותי שלנו במקום נוסף לצעצועים של הילדים, לכלי העבודה שלנו, ולכל הדברים שאין איפה לשים אותם. בואו להתרשם מקולקציית ספסלי האחסון שלנו שמציעים שילוב בין עיצוב מעודכן לבין פונקציונאליות מלאה.
ספסלים עם מגירות נשלפות - אביזר עיצובי שעושה סדר בבלאגן
קראנו לו "ספסל מסדר חצר" כי השימוש הראשוני שלו היה בחצר שלנו. שמנו בו את כל הצעצועים של הילדים שזרוקים תמיד על הדשא ונהרסים. אחר כך שמנו בו את כלי העבודה שלנו ואחר כך שמנו בו כל דבר שלא היה לו מקום.
ספסל עם מגירות אחסון
לא סתם קראנו לו ספסל "מסדר חצר"
דאגנו לעצב את הספסל כך שיהיה אפשר גם לשבת עליו (אחרי הכל הוא ספסל), וכדי שהוא יהיה אביזר עיצובי לכל דבר ועניין. מדובר ברהיט נוסף בבית שלכם שמכניס סטייל וסדר וזה בעיננו השילוב המושלם. הספסל כולל מגירות נשלפות שאפשר לפתוח בקלות ולאחסן בהן כל דבר שתרצו. תוכלו לבחור את הגודל הדרוש לכם, את מספר המגירות, את  הצבע האהוב עליכם ואנחנו נדאג לייצר בדיוק את הספסל שמתאים לכם.
ספסלי אחסון לחדרי ילדים - הכירו את הפתרון שיהפוך את חדר הילדים למסודר. זה אפשרי!
אנחנו יודעים שחדרי ילדים מסודרים נשמעים לפעמים כמו דבר והיפוכו, אבל אנחנו באמת מאמינים שזה אפשרי. הספסלים שלנו מתאימים במיוחד לחדרי ילדים ואפשר לאחסן במגירות שלהם המון צעצועים מכל הסוגים. המגירות נשלפות בקלות כך שגם הילדים יכולים לדאוג שיהיה נקי ומסודר. הלקוחות שלנו מספרים לנו שחדרי הילדים שלהם הפכו להיות מסודרים ומעוצבים באופן שאפילו הם לא דמיינו וזו הנחת הכי גדולה שלנו!
ספסל אחסון עם פתיחה עילית
דגם ספסל חדש בביוגרדן - עם פתיחה עילית
ספסלים איכותיים שיעשו לכם סדר כל החיים...
לצד עיצוב ופונקציונליות, אנחנו מאמינים שאיכות היא חשובה לא פחות. הרי מה זה שווה אם תאחסנו בספסל דברים ואחרי שנה שנתיים הוא יישבר? כל הכסף שתשקיעו יירד לטמיון והבלאגן יחזור. בדיוק בגלל זה אנחנו מקפידים לייצר ספסלי אחסון מעץ מלא בלבד. ללא שימוש בעץ מעובד או חומרים אחרים שלא הוכיחו את עצמם. הספסלים שלנו מתאימים גם לשהייה בחצר ללא צורך בקירוי או תחזוקה. הם מצופים בשכבת מגן ששומרת עליהם מפני גשם ושמש. אלו ספסלי עץ עמידים שישמשו אתכם לאורך שנים רבות.