שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

ספסלי עץ מעוצבים וגם שימושיים

כולנו רוצים בית מעוצב בטוב טעם. כולנו רוצים בית שיהיה מקום שנעים להיכנס אליו וכזה שישרה אווירה אסתטית ומעודכנת. איך עושים את זה?

חושבים על הפרטים הקטנים ומחפשים אלמנטים עיצוביים ייחודים ומקוריים כמו למשל ספסלים. ספסלי עץ הם כמו תכשיטים לבית והם בדיוק אלו שמוסיפים את נקודות האור הקטנות האלו שהופכות בית למעוצב ומרשים. העץ נחשב לחומר שמתאים גם לבית וגם לחצר והוא מצליח ליצור אווירה חמימה וביתית בכל מקום. יתרון נוסף שיש לספסלים מעץ הוא שניתן להשתמש בהם כריהוט פונקציונאלי כמו לדוגמה ספסל "מסדר חצר" של ביוגארדן. מדובר בספסל מעוצב ומקורי שמיוצר מעץ מלא וכולל מגירות אחסון. ניתן להזמין אותו בצבעים שונים שיתאימו בצורה הרמונית למראה הכולל של הבית.
ספסל אחסון לנעליים
השקעתם כל-כך הרבה מחשבה בעיצוב הבית שלכם שלא חבל שהנעליים ככה מפוזרות בכל מקום? הגיע הזמן לעשות סדר בבלאגן ולדאוג שיהיה לכם פתרון מעוצב לאחסון הנעליים. ספסל עץ עם מגירות אחסון "יעשה את העבודה" וידאג שיהיה לכם בית מסודר ויפה מתמיד. תוכלו לאחסן במגירות את הנעליים של כל בני המשפחה, לשבת עליו או להניח עליו עציצים או חפצי נוי. זהו רהיט שימושי שגם עושה סדר בכל הבית וגם מכניס יופי לכל מקום.
ספסל נעליים
יש גם מי שבחר למקם אותו בתוך הבית ולשים בו מצעים
ספסלים עם מגירות לצעצועים
מקומות נוספים שיש בהם פוטנציאל גדול לבלאגן אלו חדרי הילדים. צעצועים באים וצעצועים הולכים, אבל הבלאגן כמעט תמיד חוגג בהם. במקום להציב שידות מסורבלות אנחנו מזמינים אתכם להתרשם מספסלי עץ עם מגירות שלנו שהפכו למוצר אטרקטיבי ומבוקש לחדרי ילדים. המגירות הן נמוכות ומכילות מקום רב לאחסון צעצועים. הילדים יכולים לקחת בעצמם כל צעצוע שמתחשק להם, להחזיר אותו למקום ולשמור על הסדר בחדר. כמובן שבין לבין הם גם יכולים לשבת על הספסל למשחק או לכל פעילות אחרת.
ספסל צעצועים מעץ
מקום אחסון רב לצעצועים בגינה
ספסלי גינה שימושיים
בדיוק כמו הבית, גם הגינה שלנו נתונה לבלאגן גדול שעלול לפגוע במראה היפה והירוק שלה. ספסלים מעץ מלא עם מגירות אחסון או עם מדף תחתון הם פתרון שימושי מצוין עבור הגינה שלכם. תוכלו לאחסן בהם כלי עבודה, נעליים או כל דבר אחר שלא אמור או לא יכול להיכנס לתוך הבית. כמובן שהספסלים האלו יכולים להיות חלק מפינות הישיבה בגינה שלכם ולהיות מקום נוסף שאפשר להתרווח וליהנות בו ברחבי הגינה. מעבר לפונקציונאליות הגדולה של הספסלים, הם גם מהווים אביזר מושלם לעיצוב הבית ותורמים למראה אסתטי ומעודכן. אל תוותרו עליהם!