שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

ספסלי חצר מעוצבים לבתים פרטיים

פתחו את הראש, חשבו מחוץ לקופסה ומובטח לכם בית מעוצב ויפה שפשוט כיף להיות בו.

לא כולם זוכים בבית קרקע עם חצר. למעשה גם לא כולם רוצים כזה ויש את אלו שלעד יעדיפו להתעורר בקומות הגבוהות הרחק מהחרקים וכל מה שנלווה לאדמה. היופי הוא שגם אם אין לכם בית עם חצר אין שום סיבה שתוותרו על ספסלי חצר, בעיקר אם הם מעוצבים ויכולים להיות חפץ נוי לכל דבר ועניין. אצלנו בביוגארדן תמצאו שלל ספסלי  עץ בעיצובים שונים שיוכלו לשמש אתכם גם בבית וגם בחוץ. הספסלים שלנו מיוצרים כולם מעץ מלא וצבועים בצבעי פלוד שמעניקים להם הגנה מקסימלית מפני פגעי מזג האוויר. אספנו כמה רעיונות יצירתיים לעיצוב הבית עם ספסלי עץ.
ספסלון עץ
ספסלוני עץ קומפקטיים למגוון שימושים
מתי הפכו ספסלים עם מגירות לפתרון האחסון המבוקש ביותר?
אנחנו לא יודעים בדיוק מתי זה קרה אבל זה קרה. ספסלי עץ עם מגירות הפכו לכל-כך פופולריים עד שהם מאיימים להחליף את הארונות. טוב אולי קצת הרחקנו לכת… אבל אנחנו עדים למגמה בולטת לפיה הספסלים האלו הולכים ונהיים נפוצים ביותר ויותר בתים. אם בעבר הם שימשו בעיקר לאחסון בחצר הבית (כלי עבודה, צעצועים וכו'), היום נעשה בהם שימוש רב בתוך הבית. אנשים משתמשים בהם לאחסון צעצועים בחדרי ילדים, לאחסון נעליים בכניסה לבית, לאחסון מצעים ומפות ואפילו בתור מזנונים במקום שידות טלוויזיה. אנחנו מזמינים אתכם להתרשם מקולקציית ספסלי "מסדרי חצר" שלנו שמציעים פתרונות אחסון מעוצבים ואיכותיים.
ספסלי עץ לחדרי אמבטיה - לא מה שחשבתם!
אנשים חושבים שספסלי עץ וחדרי שירותים ואמבטיה הם כמו שמן ומים, כלומר לעולם לא יתחברו. המחשבה הזו אינה חסרת בסיס לחלוטין שכן כאשר עץ נפגש עם מים או אדים הוא בהחלט עלול להיהרס. אז הנה באנו לנפץ מיתוסים ולהוכיח לכם שאפשר (ורצוי!) להכניס את ספסלי העץ שלנו לעיצוב חדרי האמבטיה. תוכלו להניח עליהם תמרוקים ומוצרי טיפוח, מגבות, או כל דבר אחר שתבחרו. ומה יבטיח שהם לא יהרסו? טוב ששאלתם! הם צבועים בצבעים מיוחדים שיוצרים אטימות למים כך ששכבת העץ מוגנת לחלוטין. זה אומר שתוכלו להציב אותם גם בחדרי אמבטיה מבלי לחשוש שיקרה להם משהו.
ספסלים מעוצבים שעושים סדר בכל הבלאגן
היתרון המובהק של עיצוב הבית עם ספסלי עץ הוא הפונקציונאליות שלהם. בדרך כלל אלו יהיו ספסלים שיש להם שימוש נוסף פרט לישיבה שיתבטא בסדר וארגון הבית. כל הספסלים שלנו מעוצבים לאחר מחשבה רבה ומתוך צורך מהותי שעלה. זה אומר שהם הולכים לעשות סדר בבית שלכם, מבלי לוותר כמובן על יופי ועיצוב. אנחנו מאמינים שפתרונות אחסון יכולים להיות יפים במיוחד ושבית מסודר ונעים יכול להיות בית הכי יפה ומעוצב שיש.