שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

סיבות להיעזר במעצב גינות בתהליך ההקמה

אתם אוהבים גינון, צמחים זה ללא ספק "הקטע" שלכם, ואין לנו ספק שאתם יכולים לתכנן ולהקים גינה לגמרי לבד

אנחנו מאמינים ששווה לכם להיעזר במעצב גינות בתהליך הקמת הגינה החדשה שלכם. כל-כך הרבה זמן חיכיתם שתהיה לכם גינה משלכם בבית שלכם ולכן הפעם זה חייב להיות מושלם. נכון שלא הייתם חושבים לבנות בית ללא תכנית אדריכלית? בדיוק בגלל זה אסור לכם לוותר על שירותי עיצוב גינות. הנה כמה סיבות שאולי לא חשבתם עליהם:
מעצב גינות יכול לחסוך לכם הרבה מאוד כסף
הקמת גינה כרוכה בעלויות משמעויות ביותר, ובטח לא משהו שאפשר לסגור בכמה מאות שקלים. זה נכון בעיקר אם אתם מתכננים בניית פרגולה, דק, בריכת דגים, בריכת רחצה וכו'. אז לפני שאתם מוציאים כל-כך הרבה כסף אנו ממליצים לכם להתייעץ עם מעצב גינות או אדריכל נוף. תכנון מדויק יכול להוביל לחיסכון משמעותי ביותר בעלויות. מעצב גינות מומלץ יוכל למקד ולפקס אתכם וכך לחסוך מכם הוצאה כספית מיותרת. מה גם שבדרך כלל המעצבים עובדים מול ספקים שיתנו לכם הצעות מחיר משתלמות בהרבה.
תכנון גינה
מא' ועד ת' - משלב השרטוט והרעיונות ועד לגינה פורחת לאחר ההקמה
מעצב גינות יעזור לכם ליצור גינה שמתאימה בדיוק לצרכים שלכם
גם אם נדמה לכם שאתם יודעים בדיוק מה אתם רוצים וצריכים, לפעמים "עין מקצועית" תשנה את כל מה שחשבתם. היתרון של מעצב גינות הוא שהוא מתעסק בזה מידי יום, רואה את התמונה הרחבה ביותר, ויודע לשאול את כל השאלות: האם אתם מארחים הרבה, האם אתם אוכלים ארוחות בגינה, האם יש לכם פנאי לדאוג לתחזוקה של הגינה, וכו'. התשובות לשאלות האלו יאפשרו לתכנן עבורכם גינה שמותאמת בדיוק לצרכים שלכם.
מעצב גינות מכיר את הטרנדים המובילים בעיצוב גינה שממש כדאי לכם להכיר
בדיוק כמו בבגדים, תיקים ונעליים, גם התחום של עיצוב גינות מושפע משלל טרנדים ומגמות. אנחנו לא אומרים שאתם צריכים ליישם את כל הטרנדים בגינה שלכם, אבל חלקם בהחלט יכולים להתאים לכם. מעצבי גינות מכירים את כל הטרנדים, השינויים וההתפתחויות ויוכלו להביא אליכם את מה שמתאים לכם. זה יכול להיות ריהוט גן שישמש אתכם לאורך זמן, צמחיה חדשה חסכונית במים, דשא סינטטי שנראה ומרגיש בדיוק כמו הדבר האמיתי ועוד. נשמח לסייע לכם לעצב ולהקים את גינת החלומות שלכם שמותאמת בדיוק לצרכים שלכם!