שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

סוגי ספסלים מעץ שלא הכרתם

חשבת פעם איזה דברים עוד אפשר לעשות על ספסל מלבד ישיבה?

בואו נדבר רגע על סוגי ספסלים. איזה ספסלים אתם מכירים? אלו שקיימים ברחובות ונועדו למנוחה? אלו שנמצאים במוסדות הציבור ונועדו להמתנה נעימה? אלו שיש בקניונים ומתאימים להפוגה קלה ממסע הקניות שלכם? היום נרצה לדבר על סוגי ספסלים אחרים, ספסלים ייחודיים שנועדו לחצר או לבית ומתאימים לשימושים אחרים לחלוטין. ספסלים מעץ מלא בעיצובים מקוריים הם המומחיות שלנו בביוגארדן והם בדיוק אלו שיהפכו את הגינה או הבית שלכם למלאים בסטייל. אז אנחנו מזמינים אתכם לפתוח את הראש ולעצב לעצמכם פינה נעימה שכל כולה עיצוב ופינוק עם ספסלים שלא הכרתם. הנה מתחילים:
ספסל "משנה חיים" לאחסון נעליים
ספסל "משנה חיים" שלנו קיבל את שמו בעקבות השינוי הגדול שהוא הכניס לחייהם של רבים כל כך. מדובר בספסל מעוצב, שנבנה מעץ אורן מלא והוא בעל שני שלבים. בשלה התחתון ניתן לאחסן נעליים (או כל דבר אחר) ובשלב העליון אפשר לשבת בכיף ובנוחות. ניתן להציב את הספסל בכניסה לבית וכך לדאוג שהבית יישאר נקי מבוץ הנעליים ובעיקר מסודר ונעים. זו הסיבה לכך שהוא משנה חיים! כל הנעליים מרוכזות במקום אחד והבית נשאר חף מבלאגן ומלכלוך. הספסל מגיע במגוון צבעים מרהיבים וניתן להתאים אותו לעיצוב של הבית באופן מושלם.
ספסל "מסדר חצר" - ספסל עם מגירות אחסון
הספסל הזה הוא ספסל באמת מיוחד ופרקטי - הוא משלב בין ארון מגירות לבין ספסל, מה שהופך אותו לפריט עיצובי מקורי ושימושי. הוא מתאים לחצר או לבית ובמגירות שלו ניתן לאחסן כל דבר שעולה על דעתכם: צעצועים, כלי עבודה, נעליים, מסמכים ולמעשה כל מה שתבחרו. ניתן לבחור בספסל עם מגירת אחסון אחת, שתיים או שלוש ולבחור אותו בגודל המדויק הדרוש לכם. מעבר לפרקטיות שלו, ספסל "מסדר חצר" שלנו הוא פריט מעוצב ודקורטיבי שתורם לאסתטיקה בכל מקום בו הוא מוצב.
ספסלים לשולחן פיקניק
שולחן הפיקניק הקלסי הוא כזה שהספסלים שבו מחוברים לשולחן ולא ניתנים להזזה. כמובן שגם שולחנות כאלה תמצאו אצלנו אבל היום נרצה לספר לכם על שולחן "הדס" שלנו שהוא שולחן פיקניק גדול ומיוחד שבו הספסלים מופרדים וניתנים להזזה. מדובר בספסלים נוחים במיוחד שניתן להזיז ממקום למקום בעת הצורך. ניתן להציב אותם ליד השולחן (לזמן הארוחות למשל) וניתן להזיז אותם לכל מקום אחר כשצריך (לחגיגות יום הולדת למשל…). השולחן הייחודי הזה מעוצב כך שהוא יתאים גם לחצר אך גם לפנים הבית והוא בעל מראה טרנדי במיוחד.