שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

נוחות מול עיצוב ברהיטי גן

אתם רוצים שהגינה שלכם תהיה הכי יפה שיש. שהפרחים יהיו בצבעים הנכונים, שהעצים יהיו מטופחים וגבוהים, שהריצוף יהיה מושלם וכמובן שגם רהיטי הגן שתבחרו יתאימו להכל באופן מושלם

שלא תחשבו לרגע שהחלומות שלכם לא יכולים להתגשם! אין שום סיבה שלא תהיה לכם גינה מושלמת ואין שום סיבה שלא תמצאו ריהוט גן שהוא גם מעוצב וגם נוח. למרות שרבים חושבים שחייבים לבחור בין נוחות לעיצוב, זוהי הנחה שגויה לחלוטין. אנחנו בביוגארדן מאמינים שפריטי ריהוט גן נועדו גם עבורכם וגם עבור הגינה שלכם. הכוונה היא שהם צריכים גם להיות יפים ומעוצבים ולתרום למראה האסתטי של הגינה, אבל גם להיות נוחים מאוד ולהפוך את הישיבה בגינה לרגע שהכי תחכו לו.
רהיטי גן נוחים
בדיוק כמו הספות בסלון שלכם, גם פינות ישיבה לגינה צריכות להיות נוחות ומפנקות. אל תוותרו על ריהוט גן נוח ובשום אופן אל תתפתו לבחור בריהוט מעוצב ומרשים שהקשר בינו לבין נוחות הוא מקרי בהחלט. זכרו שבסופו של דבר אתם צריכים לשבת על הרהיטים האלו ושום יופי שבעולם לא יהפוך אותם לנוחים, אם הם לא מתוכננים נכון. בחרו רהיטי גן נוחים ומפנקים שיהיה לכם כיף לשבת עליהם ולארח בהם משפחה וחברים. העיצוב הוא חשוב ואין סיבה שתוותרו על ריהוט גן מעוצב , אך הנוחות חשובה יותר.
פינת ישיבה לגינה עם כסאות האמיש
נוחות מקסימלית בגינה שלכם
ריהוט גן מעוצב
בשנים האחרונות כל התחום של רהיטי גינה נמצא בפריחה מתמדת והשוק מציע שלל מערכות ישיבה לגינה, כסאות עץ לישיבה בחוץ, שולחנות גן, שולחנות לילדים ועוד פריטים רבים בעיצובים מרהיבים במיוחד. יצרנים רבים מבינים שאנשים מחפשים ריהוט גן מעוצב ומעודכן והשינוי שנעשה הוא באמת מבורך. אם פעם אנשים היו מרהטים את הגינה בפריטי ריהוט גן מפלסטיק, היום מובן וברור שריהוט מעוצב הוא זה שעושה את ההבדל. ריהוט גן מעץ מלא הוא פתרון מושלם למי שרוצה ליצור מראה אותנטי וטבעי בגינה ולהפוך אותה לפינת חמד של ממש. רהיטי עץ מלא הם גם עמידים הרבה יותר ומתאימים לשהייה בתנאי חוץ.
ספסל אחסון צעצועים לחצר
ספסל אחסון לגינה בצבעים משתנים לבחירתכם
ריהוט גן פונקציונאלי
שימו לב שרהיטי הגינה שלכם יכולים לשמש אתכם גם לישיבה אך גם למטרות נוספות. ריהוט חצר פונקציונאלי הוא טרנד חזק בעולם העיצוב וגם אנחנו בביוגארדן לא נשארים מאחור. תוכלו למצוא אצלנו ספסלי אחסון לגינה שמיועדים גם לישיבה וגם לאחסון של ציוד מכל הסוגים, צעצועים, כלי עבודה או כל דבר אחר שתבחרו. אלו ספסלי גינה מעוצבים הכוללים מגירות על גלגלים והם גם מוסיפים יופי ואסתטיקה וגם עושים סדר בכל הבלאגן. אנחנו מזמינים אתכם להתרשם.