שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

נדנדות עץ - סוגים ומחירים

רבים רואים בנדנדה פינוק אבל אנחנו מאמינים שמדובר בפריט חובה לכל דבר ועניין. היא מפתחת את המחשבה, היא מרגיעה, היא מפנקת והיא מוסיפה המון יופי לגינה.

אם כל אלו הם לא דברים שהם בגדר חובה, אז מה כן?  נדנדות עץ לגינה  הן בדיוק אלו שיהפכו את הגינה שלכם למקום שפשוט לא תרצו לעזוב. פרגולה היא חשובה, גם את החשיבות של פרגולה ודק אנחנו ממש לא מטילים בספק, אבל נדנדה? זה כבר שדרוג משמעותי שיעשה לכם פינה של קסם וכיף. איך בוחרים נדנדה לגינה? כמה עולה התענוג? ואיזה סוגים קיימים? הנה כל מה שצריך לדעת.
נדנדת עץ לילדים
הילדים שלכם יודו לכם (ויתנו לכם שקט...)
נדנדות עץ לגינה למבוגרים
חשבתם שנדנדות הן צעצוע לילדים בלבד? תחשבו שוב. בדיוק כמו לילדים, גם לכם מגיע להתפנק ולהתנדנד בגינה שלכם. עם כוס קפה, עם חברים טובים ועם רגעים קסומים שימלאו לכם את שעות הפנאי. נדנדות עץ של ביוגארדן מתוכננות ומעוצבות כדי לספק נוחות מקסימאלית ופינוק מושלם. מעבר לכך, הן מיוצרות מעץ אורן מלא וצבועות בצבעי פלוד. חומרי הגלם האיכותיים האלו מבטיחים להם עמידות גבוהה בכל מזג אוויר והן ישרתו אתכם לאורך שנים. שימו לב שכשאתם רוכשים נדנדה לגינה אתם בוחרים במוצר איכותי שמיועד לשהות בחוץ ולא ידרוש מכם לקרות אותה או לדאוג לתחזוקה שלה.
נדנדות עץ לילדים
כשבוחרים ריהוט גן חשוב לזכור שהגינה שלנו שייכת גם לילדים שלנו ואם להיות מדויקים - הם כנראה יבלו בה יותר מאיתנו. אז איך הופכים אותה למקום מהנה שאפשר להעביר בו שעות רבות? עם נדנדות כמובן. נדנדות הילדים שלנו בטיחותיות ועמידות וניתן להשיג אותן בצבעים שמחים ואסתטיים במיוחד. ניתן לבחור סטנד נדנדות ולתלות את הנדנדות שלכם או להזמין סטנד מעץ כולל נדנדה. כך או אחרת, אתם והילדים הולכים ליהנות משעות פנאי רגועות ומהנות. ועוד פרט חשוב שכמעט שכחנו! מחקרים הוכיחו שנדנדות מפתחות את המוח והמחשבה כך שיש להן גם ערך מוסך ומעניין במיוחד.
מחירי נדנדות עץ לגינה
שוק רהיטי הגן מציע שלל סוגי נדנדות עץ בקשת מחירים רחבה במיוחד. אלו יכולות להיות נדנדות לילדים שמחירן ינוע סביב כמה מאות שקלים ונדנדות מבוגרים שמחירן יהיה גבוה יותר. שימו לב שמדובר במוצר שצריך לשמור על הבטיחות שלכם ולשמש אתכם לאורך שנים וממש לא כדאי לחסוך ולרכוש נדנדות עץ זולות באופן מחשיד. וודאו שאתם בוחרים נדנדות עץ מלא שלא יתרפקו או יישברו ושהן מיוצרות ע"י חברה מוכרת. אנחנו מזמינים אתכם להתרשם ממחירי נדנדות העץ של ביוגארדן, מהדגמים, מהצבעים ומהעיצובים. המידות לא מתאימות לכם? ניתן להזמין בכל מידה וגודל ולתכנן את הנדנדה שתתאים באופן מושלם לגינה שלכם.