שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

נדנדות עץ מעוצבות לילדים

יש לכם בימבות מכל הסוגים, כדורים בכל הגדלים, בובות בכל הצורות ומה עכשיו? עכשיו זה הזמן של נדנדות עץ.

עם כל הכבוד לכל המשחקים שקניתם להם (ויש לנו כבוד), נדנדות יעשו אותם הכי מאושרים, ולא רק זה! הן גם יפתחו את המוח שלהם (ככה המחקרים אומרים), יעבירו את שעות הפנאי בכיף ויהפכו את הגינה שלכם ליפה בהרבה. בואו להתרשם מקולקציית נדנדות עץ לילדים של ביוגארדן. מדובר בנדנדות איכותיות מעץ מלא שישמשו את הילדים שלכם ואת הילדים שלהם.
נדנדות מעוצבות לילדים
השקעתם כל כך הרבה בעיצוב הגינה שלכם. דאגתם לריהוט גן מעוצב, לצמחים יפים, לפרגולת עץ איכותית ועכשיו מה? תכניסו לגינה היפה שלכם נדנדת פלסטיק מתועשת? ממש לא! נדנדות העץ שלנו עוצבו במטרה להפוך את הגינה שלכם ליפה יותר וכדי שהן ישתלבו בהן בצורה טבעית והרמונית.
נדנדת עץ של ילדים
שעות של הנאה לילדים בגינה
הנדנדות שלנו מיוצרות כולן מעץ והן בעלות מראה מעוצב ומעודכן. יש לנו דגמים שונים וגדלים שונים וכמובן שנשמח לייצר לכם נדנדות עץ בהתאמה אישית לצרכים ולחלומות שלכם. דברו איתנו!
נדנדות עץ איכותיות, עמידות ובטיחותיות לילדים
בתור הורים לילדים אתם לא מוכנים להסתכן ורוצים להביא לילדים שלכם את הדבר האיכותי והבטיחותי ביותר, ובצדק! כשמדובר על נדנדות לילדים יש לכך חשיבות גדולה אפילו יותר וזה בדיוק מה שעומד לנגד עיננו. נדנדות העץ שלנו מיוצרות כולן בקפדנות רבה תוך דגש רב על בטיחות ואיכות חומרי הגלם. הן עמידות במיוחד ואינן נפגעות מתנאי מזג אוויר כאלה ואחרים. לילדים שלכם מגיע הטוב ביותר!
נדנדות עץ ביוגארדן - שילוב מושלם בין נוחות, איכות ויופי
אנחנו בביוגארגן מאמינים שאפילו שמדובר בנדנדות שמיועדות לילדים אין שום סיבה שהן לא יהיו מעוצבות ומעודכנות. כמובן שהעיצוב לא בא על חשבון איכות הנדנדה אלא בנוסף וגם על נוחות מקסימאלית אנחנו מקפידים. הנדנדות שלנו מציגות שילוב מושלם בין נוחות, איכות, עיצוב ומחיר משתלם וניתן לבחור מבין מגוון צבעים רחב במיוחד. יש נדנדות עם סטנד או בלי, נדנדות עץ לתלייה, נדנדות עם גגון ועוד. זקוקים לנדנדה בגודל ספציפי? אין בעיה! נשמח לייצר לכם נדנדה בהתאמה אישית לגינה שלכם.