שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

נדנדות עץ לילדים - המתנה המושלמת

אז למה ממש שווה לכם לקנות לילדים נדנדות עץ? בואו נתחיל.

אנחנו מכירים את זה מקרוב: הילד חוגג יום הולדת ואתם שוברים את הראש מה לקנות לו. זה קורה בכל שנה מחדש ותופס אתכם לא מוכנים כאילו לא ידעתם שיום ההולדת שלו מתקרב. אז מה תקנו השנה? עוד פעם משחק קופסא שלא יצא מהקופסא? עוד זוג אופניים שיעלה אבק במרפסת? עוד משחק ממותג שבעוד שנה הילד לא יסתכל לעברו? אז זהו שלא! השנה קונים לילדים נדנדת עץ מושלמת! למה? יש כמה סיבות בולטות והנה הן כאן ממש לפניכם. ואם את מחפשים נדנדות עץ לילדים במגוון דגמים ובאיכות גבוהה במיוחד אנחנו מזמינים אתכם להציץ בקטגוריה הזו באתר שלנו. נדנדות העץ של ביוגארדן מיוצרות כולן מעץ מלא, צבועות בצבעים שמחים לבחירתכם ומחזיקות מעמד לאורך שנים רבות. מהילדים שלכם אל הנכדים שלכם וכן הלאה.
נדנדת עץ פשוטה
נדנדת ימי בנימינה - נדנדת חבלים לתליה על עץ
 
נדנדות עץ מצליחות במקומות שמתנות אחרות נכשלו!
האתגר הגדול העומד בפני הורים לילדים ולנערים הוא המסכים השונים. אייפד, טלוויזיה, מחשב, טלפון נייד או כל מסך אחר מאיים לכלות את שעות הפנאי של הילדים כאשר משנה לשנה זה נהיה חמור יותר. בתור הורים אנחנו מנסים ללא הרף לגרום לילדים להתנתק לכמה רגעים מהמסכים ולעסוק בפעילות אחרת, רצוי שיהיה בה גם מימד פיזי. נדנדות עץ בדגמים שונים אהובות במיוחד על ילדים  ומצליחות בקלות לנתק אותם מהמסכים, והרי רק בשביל זה שווה לדאוג שהן יהיו בגינה שלכם!
נדנדות עץ מפתחות את היכולות המוטוריות
את זה שהן כיפיות ומהנות כולם יודעים, אבל לא בזה נעסוק ביום. לנדנדות יש יתרון נוסף ומהותי שנעוץ בעובדה שהן תורמות לפיתוח היכולות המוטוריות של הילדים. הן תורמות לרכישת כישורי שיווי משקל, פיתוח השרירים ברגליים ובידיים ולמידה על גבולות הגוף. היכולות האלו הן חשובות במיוחד ומאפשרות לילדים ביטחון גופני ומסייעות להם להפעיל את הגוף שלהם באופן נכון ומדויק.
ושאף אחד לא ינדנד לכם...
הסיבה הזו אולי לא כל-כך פוליטיקלי קורקט אבל מי אמר שאנחנו חייבים להיות כאלה? אז ככה: נדנדות עץ מצליחות להעסיק את הילדים לאורך שעות רבות, מה שמביא באופן ישיר לכך שלכם יהיה שעות רבות של שקט. תוכלו לשתות את הקפה שלכם בכיף, לדבר עם חברים או לעשות כל דבר אחר מבלי שהילדים יפריעו… ומי ישמור עליהם? הנדנדות כמובן! שווה, לא?