שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

נדנדות עץ לגינה, נדנדת גינה לילדים, נדנדות מעץ מחיר, נדנדת עץ תלויה, ריהוט גן מעץ מלא, נדנדות עץ איכותיות

כדאי שתשקיעו בקפה איכותי ומשובח, אולי גם מעוגה טובה, כי שעות הפנאי שלכם הולכות לקבל שדרוג משמעותי.

ממש בקרוב אתם הולכים לשבת בכיף בגינה שלכם, להביט על הנוף, להירגע ולנוח ואת כל זה תעשו על נדנדת עץ מלא איכותית ומעוצבת יש שרואים בנדנדת עץ לגינה פינוק או מותרות אבל בעיננו זה לגמרי פריט חובה. חובה כמו פרגולה, דק או עציצים. הצטרפו לאלפי המשפחות שכבר נהנות מהנדנדות של ביוגארדן וכבר מבינות שהשיבה בגינה יכולה להיות מהנה הרבה יותר.
נדנדות עץ מלא של ביוגארדן - שילוב מושלם בין נוחות לעיצוב
כשקונים נדנדה לגינה יש שני דברים שחשוב להתייחס אליהם: איכות ומראה מעוצב. נדנדת גינה אמורה וצריכה לשהות בתנאי חוץ ואתם לא צריכים לעבוד בלדאוג שהיא תמיד תהיה מכוסה ושמורה. נדנדה איכותית זו נדנדה שמותאמת לשהייה בחוץ, עמידה לגשם וכמובן לשמש. רצוי שזו תהיה נדנדה מעץ מלא שנחשב לעמיד ואיכותי יותר וכמובן שתהיה צבוע בצבעים ובשכבה שתגן עליה מפגעי מזג האוויר השונים.
נדנדה
נדנדת עץ למבוגרים
אחרי שדאגנו לכל אלו חשוב לדאוג שהיא גם תהיה יפה ותשתלב בגינה היפה שלכם. נדנדת ביוגארדן עוצבה לאחר מחשבה רבה ובמטרה ליצור רהיט גן דקורטיבי שישתלב בהרמוניה בכל גינה. שרטטנו, מחקנו, שרטטנו שוב, שינינו ודייקנו עד שהגענו לתוצאה המושלמת: נדנדה מעוצבת שהיא גם נוחה ומפנקת (חשוב מאוד! ) וגם מלאת סטייל. אנחנו מזמינים אתכם להתרשם מקטלוג הצבעים העשיר שלנו ולבחור מתוכו את הצבע המועדף עליכם.
נדנדה מעץ לילדים - כי גם לקטנים מגיע פינוק
נראה לנו שאם נחקור את תולדות הנדנדות נגלה שהן הומצאו במקור עבור ילדים. מאז הן עברו גלגולים רבים עד שהפכו להיות פריט ריהוט גן חובה בכל גינה. ועכשיו (אם יורשה לנו) נחזור רגע למקורות ונדבר על נדנדות גינה לילדים. אחרי שדאגנו לפינוק בשבילנו, חשוב להתייחס גם לדור הצעיר. אז מעבר לזה שנדנדות לילדים ייתנו לכם, המבוגרים, שקט ויהפוך את שעות הפנאי לנעימות יותר, הן גם תורמות להתפתחות המוח ומסייעות בפיתוח כישורי חברתיים. הבנתם את זה? מדובר בפריט חינוכי לכל דבר ועניין ולא במותרות או פינוק. אנחנו בביוגארדן תמיד משתדלים לחשוב על הדור הצעיר ולכן יצרנו קולקציית נדנדות עץ מעוצבות לילדים. גם הן (בדיוק כמו אלו של הגדולים) מיוצרות מעץ מלא, איכותיות ועמידות לתנאי חוץ.
נדנדת ילדים
נדנדה לילדים עשויה מעץ מלא
כמה עולה התענוג? בואו ליהנות מנדנדות עץ במחירים נוחים
טווח המחירים של נדנדות לגינה הוא רחב במיוחד ותלוי בגורמים רבים. נדנדות גינה מפלסטיק או חומרים סינטטיים אחרים יעלו, מן הסתם, פחות מאשר נדנדות עץ מלא. טווח המחירים נע בין נדנדה לגינה ב-300 ש"ח ועד נדנדות באלפי שקלים ויותר. גם אם אתם בעלי תקציב מוגבל חשוב להבין שנדנדה היא משהו שקונים לכל החיים ולא משהו שמחליפים מידי שנה.
נדנדת עכביש
נדנדה עגולה "עכביש"
בגלל זה מומלץ לקנות נדנדה איכותית וכך להיות רגועים שהיא תשרת אתכם לאורך זמן מבלי להיהרס, להישחק או להתבלות. בואו להתרשם ממגוון הנדנדות האיכותיות שלנו שכבר שידרגו גינות רבות בכל רחבי הארץ. אנחנו משתדלים להביא אליכם ריהוט גן איכותי במחיר הוגן וזמינים עבורכם לכל בקשה מיוחדת.