שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

נדנדות עץ לבתים פרטיים

כנסו לעמוד הנדנדות שלנו, התרשמו מהדגמים, מהעיצובים, מהאיכות, והזמינו לעצמכם עוד היום נדנדה לגינה. סמכו עלינו שלא תצטערו.

אנחנו יודעים כמה אתם אוהבים את הגינה שלכם, אבל זה באמת כלום לעומת כמה שתאהבו אותה כשתהיה בה נדנדה מעץ. נדנדת עץ לגינה היא כמו העוגיה שליד הקפה, כמו הקטשופ שליד הצ'יפס, כמו הביצה על החומוס או בקיצור: תוספת שאי אפשר בלעדיה.
נדנדות עץ לגינה - חוויה מושלמת לגדולים ולקטנים
רבים חושבים שנדנדות הן משחק ילדים ושאין סיבה להשקיע כספים בנדנדה למבוגרים. האמת היא שנדנדה מעץ לגדולים שימושית יותר אפילו מנדנדה לילדים. אין כמו לשבת בגינה עם כוס קפה אחרי יום עבודה מפרך ולהירגע על נדנדה מפנקת.
נדנדות עץ עבודת יד
נדנדת עת לתליה
כמובן שגם נדנדות לילדים הן שימושיות ואם תשאלו אותנו נגיד לכם שבגינה מושלמת יש גם נדנדה גדולה וגם נדנדה קטנה לילדים. מוזמנים להתרשם מהדגמים השונים של הנדנדות שלנו שיהפכו את שעות הפנאי שלכם לקסם אחד גדול. אל תוותרו!
יופי או נוחות ? אין צורך לבחור
פעם היה צריך לבחור בין עיצוב לנוחות והיה קשה למצוא נדנדה לגינה שהיא גם מפנקת ונוחה וגם מעוצבת ויפה. אבל היום לא! אנחנו בביוגארדן מצאנו את נוסחת הקסם שמשלבת בין עיצוב מרהיב לנוחות מקסימאלית ואנחנו מציגים אותה בנדנדות שלנו. אלו נדנדות מעץ מלא, אסתטיות ומאוד מאוד נוחות. כל-כך נוחות עד שאתם עלולים להירדם עליהן, ראו הוזהרתם.
כך תבחרו את הנדנדה המושלמת לגינה שלכם
אחרי שהבנתם שאתם חייבים נדנדה לגינה הגיע הזמן למצוא את נדנדת החלומות שלכם. אז איך בוחרים את הנדנדה הזו? יש כמה דברים שחשוב לשים אליהם לב. קודם כל וודאו שמדובר בנדנדה איכותית שמיוצרת מחומרים שמתאימים לשהייה בחוץ. זה אומר שהיא צריכה להיות מיוצרת מעץ מלא , להיות מצופה בחומר שמגן מגשם ושמש, ולהיות מספיק עמידה לתנאי חוץ. בנוסף לכך, צריך לוודא שהנדנדה נוחה לכם, שהעיצוב מתאים לגינה שלכם, ושהיא מיוצרת על-ידי חברה אמינה ומוכרת. נשמח לייצר עבורכם את נדנדת החלומות! אנחנו מעצבים ומייצרים נדנדות בהתאמה אישית כך שתוכלו לבחור בדיוק את הגודל, את הצבע ואת הדגם שאתם רוצים וצריכים.