שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

נגיעת תחום עיצוב הנוף בבתים הפרטיים

יצא לכם לעבור ברחוב ראשי בעיר ולהתפעל מכיכר מעוצבת? או מכניסה מרשימה לעירייה או לבניין ציבורי כזה או אחר? כנראה שהייתה שם עבודת אדריכלות נוף טובה במיוחד

אדריכלי נוף הם אלו שמעצבים את הנוף הציבורי ודואגים שיהיה פה יפה יותר, מטופח יותר ומושקע יותר. הם דואגים לכך שנסתובב ברחובות ונהנה מעיצוב סביבה שעושה נעים בעין. אבל למה להסתפק בעיצוב גינות ציבוריות אם אפשר להכניס את אדריכלות הנוף גם לבתים הפרטיים? למה להסתפק בגינה ביתית שגרתית אם אפשר להפוך אותה לגינה מרשימה שהיא התגשמות כל החלומות שלכם? בשנים האחרונות נכנס התחום של עיצוב נוף היישר אל הגינות הפרטיות והפך את השטח הפרטי למעוצב ומרשים הרבה יותר מבעבר. מדובר במגמה שהולכת ותופסת תאוצה ומבטאת היטב את הצורך ליצור גינה ביתית מעוצבת בטוב טעם ובמקצועיות.
עיצוב גינה וריהוטה
התייחסות לכל פרט בפרויקט בית פרטי במושב בדרום
הקמת גינות ביתיות מעוצבות
הגינה הביתית שלכם, בדיוק כמו פנים הבית, אמורה להיות מקום שיהיה לכם נעים לשבת בו וכיף להסתכל עליו. היא אמורה להיות מתוכננת בקפידה כדי לענות על כל הצרכים שלכם וכדי ליצור נוף מרהיב שישתף מחלון ביתכם. כשאנחנו מדברים על הקמת גינות מעוצבות אנחנו מדברים על גינות שכוללות שבילים מרוצפים ומעוצבים, דקים ופרגולות דקורטיביים, עצי פרי, מרבצי דשא מדויקים, אדניות אבן, או כל דבר שהיה בעבר נחלתם של הגינות הציבוריות וכעת הוא מקובל גם בשטחים הפרטיים.
אדריכלי נוף לגינות פרטיות
נכון שלא הייתם חושבים לבנות בית ללא תכנון אדריכלי מדויק ומקצועי? כך גם אין שום סיבה שתוותרו על מעצב גינות שיתכנן עבורכם גינה ונוף מרשימים ויפים. המגמה הזו של שימוש במעצבי גינות ואדריכלי נוף גם בגינות פרטיות הפכה למקובלת ביותר ומצליחה להגשים לאנשים את כל החלומות הירוקים שלהם.
חוץ מעוצב לבית
עיצוב חוץ מושלם בפרויקט
כל אחד יכול ליהנות מעיצובים מעודכנים גם בבית שלו ולא רק בשטחים הציבוריים. מעצב גינות מקצועי ידע לתכנן גינה שתתאים לתנאי השטח, לצרכי הדיירים ותהיה מעודכנת ומעוצבת להפליא.
תכנון גינה בשטח גדול
רבים חושבים שקל יותר לתכנן ולהקים גינות גדולות בזכות השטח הרב שעומד לרשותנו. כשאין בעיה של מקום לכאורה המשימה פשוטה יותר ואפשר לעשות כל מה שרוצים ולהקים גינה ירוקה מרהיבה. האמת היא מעט יותר מורכבת והמשימה של עיצוב גינה בשטח גדול לא תמיד פשוטה כל-כך. היא מצריכה דיוק, תכנון מוקפד וחשיבה על הפרטים הקטנים ביותר. צריך לדאוג שהגינה לא תהיה ריקה מידי ולא עמוסה מידי, שכל דבר יישב בדיוק במקום הנכון לו, צריך לרצף שבילים, לטעת עצים וליצור מראה מושקע ומרשים. יש לכם גינה גדולה? קחו מעצב גינות מקצועי ובעל ניסיון שידע בדיוק מה לעשות עם כל הגודל הזה ויוכל לתכנן לכם את גינת החלומות.