שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

מתקני שעשועים לחצר הבית

בביוגארדן תמצאו שלל מתקני משחק איכותיים מעץ מלא שמיועדים לילדים בכל הגילאים: בתי עץ , נדנדות, מתקני טיפוס, מתקנים עם מגלשות ועוד...

אנחנו יודעים איך זה. לא תמיד כל-כך מתחשק לכם ללכת  עם הילדים לגינה אבל אתם יודעים כמה זה חשוב וכמה הם נהנים. לא תמיד כל-כך מתחשק לכם לפגוש את כל השכונה בגינה הציבורית אבל אתם יודעים כמה הילדים זקוקים לקצת מגלשות ונדנדות. אם הילדים שלכם אוהבים גינות שעשועים אבל אתם קצת פחות, יש לנו פתרון מעולה בשבילכם. מתקני שעשועים לחצר הבית ! כן, כן זה אפשרי וזה יכול להיות נפלא. הביאו את גינת השעשועים לחצר הבית שלכם , אנחנו כאן כדי לעזור.
מתקני שעשועים מעץ
גינת הבית - מקום המשחק המושלם לילדיכם
נדנדות לילדים בדיוק כמו בגינה הציבורית אצלכם בבית
מכירים את זה שאתם הולכים עם הילדים לגינה ויש תור בלתי נגמר לנדנדות. וזה לא שיש לנו משהו נגד תורים כמו שאנחנו מאמינים שצריך לנצל בחוכמה את שעות הפנאי המעטות, ובטח שלא להעביר אותם בעמידה בתור. אז מה אנחנו מציעים? הביאו את הנדנדות אליכם הביתה! תוכלו לרכוש אותם בתור מתנת יום הולדת לילדים ולשמח אותם עד מעל לראש. תמצאו אצלנו נדנדה עם חבלים, נדנדות על סטנד, סטנד בלבד ודגמים נוספים של נדנדות איכותיות מעץ מלא.
בתי עץ לילדים - השקעה גדולה ומאוד משתלמת!
אין לנו ספק שרכישת בית עץ לילדים כרוכה בהשקעה כספית לא מבוטלת, אבל אנחנו מאמינים שהיא שווה את זה. בתי עץ של ילדים הופכים את שעות הפנאי למהנות יותר, הם תורמים להתפתחות כישורים חברתיים, לניתוק מהמסכים ובאופן כללי הם עושים את הילדים שמחים ומאושרים יותר. אנחנו מזמינים אתכם להתרשם ממגוון הדגמים של בתי העץ שלנו ולהביא את הכיף וההנאה אליכם לחצר הבית. הבתים מתאימים גם למרפסות בניינים ולפנטאוזים ולא רק לבתי קרקע.
מתקני טיפוס לילדים - שילוב בין כושר לאושר
כשאתם מביאים לחצר הבית שלכם מתקן טיפוס בשילוב מגלשה, חבל טיפוס, קיר חבלים או כל דבר אתגרי אחר, אתם דואגים שהילדים שלכם ייהנו ו"על הדרך" גם יעשו פעילות גופנית. בימים בהם המשימה של לנתק את הילדים מהמסכים היא אתגר גדול במיוחד, מתקני טיפוס מצליחים לעמוד בו בהצלחה! אנחנו מייצרים מגוון מתקני משחק וטיפוס עם דגש נרחב על בטיחות ואיכות חומרי הגלם. המתקנים שלנו מיוצרים מעץ מלא ומחומרים עמידים במיוחד שמבטיחים שהם יחזיקו לאורך שנים רבות.