שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

מתקני משחק מעץ למוסדות לימוד

אנחנו יודעים שברוב המקרים הילדים יעדיפו להגיע להרבה מקומות אחרים לפני שירצו להגיע לבית הספר

אנחנו גם יודעים שלבית הספר יש "יחסי ציבור" גרועים במיוחד בקרב הילדים ושהוא נתפס על ידם כמקום לא כזה סימפטי הכל ברור ומוכר אבל אנחנו אומרים שאפשר גם אחרת! אפשר להפוך את סביבת בית הספר לנעימה במיוחד, לסביבה שמעודדת למידה  ובעיקר- לכזו שכל התלמידים ירצו להיות בה! אז איך עושים את זה? מתקני משחק וסביבה לימודית מעוצבת הם התשובה. אנחנו בחברת ביוגארדן מאמינים שהמוסד החינוכי שלכם יכול להיות המקום האהוב ביותר על התלמידים שלכם. נשמח לעזור לכם לעצב ולאבזר אותו בכל הדרוש כדי שיהיה גן עדן שמעודד למידה.
בתי עץ ומתקני חצר לגני ילדים
בתור אנשי חינוך אתם וודאי חושבים כל הזמן כיצד לשדרג את חצר המשחק בבית הספר ובגן. בתי עץ ומתקני חצר יכולים לעזור לכם במשימה הזו תוך שהם מאפשרים לילדים ליהנות מחוויות ילדות בלתי נשכחות. בתי העץ שלנו מעודדים את המשחק הסוציו-דרמטי החשוב כל כך בגיל הרך, הם מעודדים פעילות מוטורית, פעילות תחושתית ותורמים לא מעט להתפתחות הילדים. אנחנו מקפידים על עיצוב ובנייה של מתקני חצר בטוחים במיוחד שיאפשר לילדים ליהנות מהם מבלי להסתכן.
נדנדות עץ למוסדות חינוך
אי אפשר לדבר על עיצוב סביבה לימודית מבלי לעסוק בנדנדות עץ. מעבר לכך שמדובר בפריט שהילדים מאוד מאוד אוהבים, מחקרים הוכיחו שהן גם תורמות להתפתחות! אנו מזמינים אתכם להתרשם מכל סוגי הנדנדות שלנו שיהפכו את הצהרון, המתנ"ס, בית הספר והגן שלכם למקום אהוב, מושקע ומהנה. ניתן לבחור בנדנדות תלויות, נדנדות על סטנד, נדנדות מותאמות לילדים או נדנדות למבוגרים שיתאימו לתלמידי תיכון ויסודי.
שולחנות פיקניק וספסלי אחסון לגני ילדים ובתי ספר
שולחנות הפיקניק שלנו הם כיף אחד גדול! הם גם מעוצבים (ואפשר לבחור אותם בכל צבע), גם נוחים, וגם משדרגים כל מקום שהם מגיעים אליו. זה אומר שהם יכולים להפוך את סביבת הגן את בית הספר למעוצבת ונעימה. ואפילו הסנדביץ' טעים יותר כשאוכלים אותו על שולחן פיקניק מעוצב. ומה לגבי פתרונות אחסון? את ספסל "מסדר חצר" שלנו כבר הכרתם? מדובר בספסל מקורי ומעוצב בעל מגירות אחסון. הוא מתאים במיוחד לחצרות גני ילדים (אחסון צעצועים ונעליים למשל), צהרונים, מתנס"ים ובתי ספר. זהו ספסל שעושה "סדר בבלאגן" ותורם לעיצוב הסביבה כולה.