שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

מתקני חצר למוסדות חינוך

בימים בהם הטלפונים הניידים והמכשירים הטכנולוגיים מאיימים להרוס כל חלקה טובה, אנחנו חייבים לתת "פייט" רציני ולהחזיר לילדים את ההנאה מהדברים הפשוטים.

זה נכון לשעות הפנאי בבית שלנו, אבל עוד יותר לשעות הרבות שהם מעבירים במוסדות החינוך. אז נכון שבשיעורים אסור טלפונים ניידים, אבל מה לגבי ההפסקות? איך נוכל להתמודד מול המכשירים ולזמן לתלמידים הזדמנויות ללמידה פעילה והתפתחות שלא כוללת בהייה במסכים? מתקני חצר הם דרך מצוינת לעשות זאת. ואם תדאגו שהם יהיו אטרקטיביים, מעוצבים, מסקרנים ומגוונים תוכלו לנצח בתחרות מול המסכים. בואו להתרשם ממתקני החצר שאנו מעצבים ומייצרים שעומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות ובטיחות.
מתקני עץ
בביוגארגן לא מתפשרים על איכות, יופי או בטיחות
כך תהפכו את בית הספר למקום שהתלמידים רצים אליו בשמחה
אנחנו לא משלים את עצמנו ויודעים שבית הספר הוא לא תמיד המקום המועדף על ילדים. ולמרות זאת, אנחנו בטוחים שעם תקציב ראוי ומחשבה מחוץ לקופסה אפשר להפוך אותו למקום נעים הרבה יותר. מתקני משחק מעץ יוסיפו לחצר בית הספר, הגן, הצהרון או מוסד חינוכי אחר, כל-כך הרבה עניין והנאה. אלו יכולים להיות בתי עץ למשחק, נדנדות, מתקני טיפוס, וגם ריהוט עץ מעוצב שמאפשר למידה חווייתית בחללים לא שגרתיים. זו הדרך הטובה ביותר ליצור חצר פעילה, מסקרנת ומגוונת שתמשוך אליה את התלמידים. ככה הופכים היום מוסד חינוכי למקום אטרקטיבי עבור הילדים.
מתקני חצר עם תו תקן של מכון התקנים - כך תהיו בטוחים שהבאתם לבית הספר את הטוב ביותר
העניין עם מתקני חצר למוסדות חינוך הוא שלא ניתן להתפשר על איכות. גם אם תמצאו מתקני משחק זולים (וכנראה שתמצאו), אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להביא מוצר שאינו בטיחותי. תו תקן של מכון התקנים הוא תעודת הביטוח שלכם וכשמדובר על מוצרים למוסדות חינוך יש לו חשיבות מכרעת. אל תנסו לחסוך במקום שבמקרה של פציעות או חבלות חלילה, יעלה לכם הרבה יותר כסף. מתקני משחק לבתי ספר הם דבר נהדר וחשוב ביותר! אבל הם גם חייבים להיות בטיחותיים ומאושרים לשימוש.
מתקני משחק שתורמים להתפתחות הפיזית אבל גם הקוגנטיבית 
מעבר ליופי שהם יכניסו לבית הספר, מעבר לכיף הגדול, ומעבר להתמודדות עם המסכים - חשוב להבין שמתקני חצר תורמים גם להתפתחות. בדיוק כמו לימוד תנ"ך או חשבון, גם משחק במתקני עץ לחצר תורם להתפתחות הקוגנטיבית. בנוסף לכך הם תורמים גם להתפתחות הפיזית ולחיזוק השרירים, הם משכללים יכולות חברתיות והם הכרחיים בדיוק כמו ספרים ומחברות. אל תוותרו עליהם! נשמח להיפגש איתכם ולתכנן את המתקן המושלם עבורכם. נשרטט, נעצב, נצבע, נבנה ונדאג שהוא יהיה אטרקטיבי ובטוח לשימוש.