שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

מתקני גינה לחצר בית פרטי

יש לכם בית פרטי עם גינה? אין ספק שאתם ברי מזל, בין אם מדובר בבית שלכם ובין אם בבית בשכירות. אלא שגינה בבית פרטי היא לא מספיקה בשביל לחיות את החלום, ובשביל זה תצטרכו מתקני גינה

ריהוט גן הוא חשוב, צמחיה פורחת זה דבר נחמד, אבל מתקני חצר הם אלו שיהפכו את הגינה שלכם לפעילה או במילים אחרות: למקום שהכי כיף להיות בו.  ברירת המחדל זה נדנדות גינה מעץ (לילדים או למבוגרים), אבל יש עוד כל-כך הרבה אפשרויות מעבר לזה. אנחנו בביוגארדן מעצבים ומייצרים מתקני חצר לגינות פרטיות או ציבוריות ונשמח לדאוג שגם הגינה הפרטית שלכם תגשים את כל החלומות שלכם.
בית עץ לילדים עם מגלשה
בית עץ לילדים עם מגלשה - מתאים מאוד לגינות פרטיות
בתי עץ לילדים - לא רק בשביל הכיף
אי אפשר לדבר על מתקני גינה בבית פרטי בלי לדבר על בתי עץ לילדים. בית עץ הוא ללא ספק החלום של כל ילד ואנחנו כאן כדי להגשים אותו. היתרון הגדול הוא שגם אם אין לכם גינה גדולה במיוחד, תוכלו להניח בה בית מעץ למשחק עבור הילדים. הוא מעשיר את הדמיון, ממלא את שעות הפנאי, תורם להתפתחות החברתית , מכניס המון יופי לגינה, והכי חשוב - עושה המון כיף לילדים! (וגם להורים כמובן). בואו להתרשם מקולקציית בתי העץ שלנו שכבר מככבים בבתים פרטיים בכל רחבי הארץ. ניתן לבחור בית עץ על עמודים או על הקרקע, עם מגלשה או קיר טיפוס, עם סולם או מדרגות או כל חלום אחר שיש לכם.
מתקני טיפוס לילדים ולבוגרים - לעשות כושר וליהנות מזה!
כדי להעלות שלב ולהפוך את הגינה הפרטית שלכם למשהו באמת מיוחד כדאי שתשקלו להציב בה מתקני טיפוס. מתקני נינג'ה עם חבלים, קירות טיפוס מעץ, מתקני כושר לגינה וכל דבר אחר שיעשה את הגינה שלכם למקום פעיל וכייפי. מעבר לההנאה (שהיא חשובה והכרחית), מתקני טיפוס יאפשרו לכם לעשות כושר בכל שעה ביום ויגרמו לכם ליהנות מזה. הם מתאימים גם לילדים וגם למבוגרים והם כולם מיוצרים בעיצוב אישי המותאם לצרכים ולחלומות שלכם. אנחנו מייצרים מתקני כושר איכותיים מחומרי גלם מעולים והקפדה יתרה על בטיחות.
מתקני חצר - לא רק בגינות הציבוריות
אם פעם אנשים היו צריכים לצאת לגינות הציבוריות בשביל ליהנות ממתקנים בסגנון של מתקני נינג'ה, נדנדות או מתקני טיפוס - היום ברור לכולם שאפשר להביא אותם ישירות אליכם. אם יש לכם בית פרטי עם גינה אין באמת סיבה שתעמדו בתורים בגינה הציבורית. הביאו את כל הכיף אליכם הביתה ודאגו לכם ולילדים שלכם לשעות פנאי פעילות ומלאות בכיף. נשמח לעזור לכם לבחור את המתקנים המדויקים עבורכם וכמובן לייצר אותם באהבה. אנחנו מקפידים על עיצובים אסתטיים, מתקני חצר בטיחותיים וכמובן מתקנים שעושים כיף.