שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

מתכננים גינה? אלה שלושת הדברים שלא כדאי לכם לוותר עליהם

אחרי שעיצבתם את הסלון ודאגתם למטבח מפנק, הגיעה שעתה של הגינה! משום מה אנשים בדרך כלל משאירים את הגינה לסוף ומתפנים אליה רק כשהם מסיימים עם פנים הבית.

אנחנו רואים בגינה חלק בלתי נפרד מהבית ולמעשה מתייחסים אליה כאל חדר נוסף. אנחנו מאמינים שהיא צריכה לשרת אתכם, למלא את הצרכים שלכם, ולהפוך את שעות הפנאי שלכם לנעימות ורגועות. הנה שלושה דברים שחשוב לקחת בחשבון כשמתכננים גינה:
תכנון מקדים עושה פלאים!
כמו שלא הייתם חושבים לבנות בית בלי תכנית אדריכלית, כך גם אין שום סיבה שתתחילו להקים את הגינה בלי תכנית מקדימה. תכנון מקדים יחסוך לכם כסף, זמן וידאג שהגינה שלכם תהיה בדיוק כמו בחלומות שלכם. בשלב התכנון צריך לקחת בחשבון איפה ימוקם כל דבר. אם יהיה דק איפה הוא יהיה (בהתאם לתנאי השמש), כך גם לגבי פרגולה, גינת תבלינים, פינת זולה, או כל דבר אחר שתתכננו בגינה שלכם. גם סוגי הצמחים שתשתלו, מיקום הדשא ואמצעי ההשקיה יכללו בשלב התכנון הראשוני.
אדנית עץ כחולה
אדניות עץ - רעיון דקורטיבי לכל גינה
הגינה צריכה לשרת את כל בני הבית
לפני שמקימים גינה צריך לבחון את הרכב המשפחה ואת ההתנהגויות שלכם. צריך לענות על שאלות כמו: האם אתם מרבים לארח? האם אתם אוהבים לאכול בחוץ? האם יש לכם ילדים קטנים? וכו'. המענה לשאלות אלו יעזור לכם למפות את הצרכים שלכם ולתכנן גינה שמתאימה עבורכם. זיכרו שהגינה שייכת לכל בני הבית וצריכה להתאים גם להורים שרוצים לשבת בה בסוף יום עבודה , אך גם לילדים שרוצים לשחק בחוץ בשעות הפנאי.
פונקציונאליות, עיצוב, עמידה בתקציב
אם תתייחסו לגינה שלכם כאל חלק בלתי נפרד מהבית, תוכלו לתכנן אותה בחוכמה וליצור לעצמכם אי של של כיף ושלווה. גינה מוצלחת זו גינה פונקציונאלית שעונה על הצרכים של בני המשפחה. בנוסף לכך הגינה צריכה להיות מעוצבת ואסתטית וככל שהיא תהיה כזו, כך תרצו לבלות בה יותר. דאגו להציב בה ריהוט גן, צמחים נכונים וכמובן להתאים את התחזוקה שלה ליכולות ולפניות שלכם. ניתן להקים גינה שכמעט לא דורשת תחזוקה שוטפת (עם דשא סינטטי, צמחים חסכוניים במים וכו'), וניתן להקים גינה שדורשת טיפול שבועי צמוד. הכל תלוי בכם. כמו כן זיכרו לעמוד בתקציב העומד לרשותכם ולא לחרוג ממנו. צוות ביוגארדן ישמח לעמוד לרשותכם לתכנון והקמת הגינה המושלמת שלכם.