שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

מקומות שלא חשבתם לשים בהם ספסל עץ

הם קיימים ברחובות הערים, בחדרי המתנה, בבתי ספר וגני ילדים אבל אלו הם המקומות "הרגילים". מסתבר שספסלים מעץ מתקבלים באהבה כמעט בכל מקום וגם במקומות שלא חשבתם שזה אפשרי.

הם יפים, הם נוחים, הם שימושיים והם אביזר עיצובי לכל דבר ועניין. אם הם מעוצבים בצורה מדויקת ומיוצרים באיכות גבוהה הם יכולים להפוך כל חלל סטנדרטי לחלל יפה ומעניין הרבה יותר. הנה כמה רעיונות לעיצוב עם ספסלי עץ שתוכלו למצוא אצלנו במגוון דגמים. כל הספסלים שלנו מיוצרים מעץ מלא וצבועים בצבעים איכותיים שמגנים עליהם מפני מים ושמש, כך שהם יכולים להיות גם בבית וגם בחוץ.
ריהוט מעץ מלא
מתאימים אפילו לסלון
ספסלי עץ לחדרי רחצה - תתפלאו זה אפשרי!
חשבתם פעם להניח ספסל עץ במקלחת או בחדר האמבטיה? משום מה רבים חושבים שזה לא אפשרי, שהמים והאדים יהרסו אותו ומראש מוותרים על הרעיון. אבל היום אנחנו מדברים על מקומות לא שגרתיים לספסלי עץ, נכון ? אז כדאי להתחיל בחדרי הרחצה. אם מקפידים על ספסל עץ מלא שמוגן על-ידי צבע או חומר ששומר עליו מפני מים, אין כל בעיה להניח אותו גם בחדר הרחצה. תוכלו להניח עליו מגבות, שמפו ומרכך או כל דבר אחר כך שיש לו גם צד פרקטי . זו דרך יצירתית שיכולה להפוך את חדר השירותים והמקלחת שלכם לחלל מעוצב בטוב טעם.
ספסל עץ לחדרי ילדים - כך מתכננים חדר ילדים שהוא גם מעוצב וגם מסודר
האתגר הגדול בעיצוב חדרי ילדים הוא שפע הצעצועים והמשחקים שלא תמיד מאפשרים לנו ליצור חלל מעוצב עם סטייל. הורים רבים מוותרים מראש על המשימה, מה שיוצר חדר ילדים בנאלי ושגרתי וזה ממש לא חייב להיות כך. על ספסל "מסדר חצר" שלנו שמעתם? זהו ספסל אחסון עם מגירות בעיצוב מקורי שלנו שהפך לאחד הספסלים האהובים והמבוקשים של ביוגארדן. הורים רבים בוחרים להשתמש בו בחדר הילדים לאחסון כל הצעצועים והמשחקים. כך ניתן ליצור חדר מעוצב ויפה ובעיקר לעשות סדר בבלאגן מבלי לפגוע במראה מעודכן ומלא סטייל.
עיצוב הגינה עם ספסלים מעץ - אל תחששו מהגשם
ומה לגבי הגינה שלכם? האם אתם מאלו שמעדיפים ריהוט גן מפלסטיק או מחומרים אחרים וחוששים להשתמש בעץ? ובכן, אין לכם ממה לחשוש! אם תקפידו על ריהוט עץ מלא איכותי שמתאים לתנאי חוץ, הוא ישמש אתכם שנים רבות מבלי להיהרס או להתבלות.
ספסל אחסון מעץ
ספסל אחסון מעץ שמתאים לגינה ולפנים הבית
רהיטים מעץ לגינה בכלל וספסלי עץ בפרט, מתאימים במיוחד למי שחולם על מראה טבעי ונקי במקום זה הסינטטי והמתועש. עיצוב הגינה עם ספסלי עץ הוא הדרך הטובה ביותר ליצור גינה טבעית שהיא אי של שקט ושלווה. ספסלי עץ יכולים לשמש לישיבה נוחה ונעימה אך גם לאחסון כלי עבודה, משחקים או כל שאר הדברים שמסתובבים אצלכם בגינה ואין להם מקום קבוע. יודעים על מה אנחנו מדברים?