שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

מערכות ריהוט גן לבתים פרטיים

הגשמתם את החלום לגור בבית פרטי עם גינה ואנחנו בטוחים שאתם מברכים על כך כל יום. אבל מה לגבי הגינה שלכם?

האם הגינה שלכם באמת מפנקת כמו שחשבתם שתהיה? האם אתם שותים בה בכיף את כל כוס הקפה בסוף היום? האם אתם מארחים בה חברים ומשפחה? נהנים מהירוק, מהאוויר הצח ומכל החלום הזה שנקרא "בית עם גינה"? אם אתם לא בטוחים שאתם עונים בחיוב על כל מה ששאלנו, יכול להיות שכל מה שחסר לכם הוא פינת ישיבה מושלמת, אבל אל תדאגו כי זה הולך להשתנות ממש בקרוב. בואו לבחור ריהוט גן מעץ מלא שמתאים בדיוק (אבל בדיוק!) לבתים פרטיים. מה תמצאו כאן? ספסלי ישיבה או ספסלי אחסון, כיסאות גן מפנקים, שולחנות פיקניק לילדים ולמבוגרים, נדנדות גינה ומערכות ריהוט מושלמות שמגשימות את החלום לבית עם גינה בצורה הכי טובה שיש.
כסאות גן מעץ
סדרת האמיש כולל מערכות זוגיות ומשפחתיות
ריהוט גן עמיד לאורך זמן
כשמדובר על מערכות ריהוט גן שמיועדות לבתים פרטיים החשיבות של עמידות היא גדולה בהרבה. בניגוד למרפסות סגורות, גינות פרטיות נתונות לפגעי מזג אווירה בצורה מאסיבית יותר ועלולים להינזק בקלות משמש ישירה או מגשם שוטף. כדי שלא תצטרכו להחליף את הרהיטים שלכם מידי שנה, בחרו ריהוט שמסוגל להתמודד עם כל מזג אוויר. ולא, אנחנו גם לא מתכוונים לריהוט שתצטרכו לדאוג לתחזוקה שלו מידי שנה כי אחרת כל העניין של רוגע ושלווה "קצת מתפספס". פינות הישיבה שלנו ,ולמעשה כל הפריטים שאנו מייצרים, נועדו לשהייה בתנאי חוץ גם ללא קירוי. אנחנו מקפידים על שימוש בעץ מלא בלבד ועל צביעת בחומרים וצבעים איכותיים ביותר שמבטיחים לרהיטים שלנו עמידות לאורך שנים.
ספסלון גינה
שימוש בצבעים עמידים לרהיטי הגן יבטיח עמידות לאורך שנים
רהיטים מעוצבים לאנשים עם טעם טוב
אחרי האיכות והנוחות (או בעצם במקביל אליהם) מראה הרהיטים חשוב לנו מאוד. אנחנו מאמינים כי ריהוט גן צריך להשתלב בגינה שלכם באופן הרמוני וטבעי ולא להיראות כמו "עצם זר". בדיוק בגלל זה אנחנו מקפידים על עיצוב מוקפד ומדויק שמשווה לרהיטים שלנו מראה נעים ומזמין. מדובר על ריהוט גן בעיצוב קלאסי ובצבעים נעימים שמתמזג בהצלחה בגינות של בתים פרטיים. יש לנו מבחר גדול של צבעים שתוכלו לבחור מתוכם את אלו שהכי יתאימו לשטח שלכם.
מערכת ישיבה כחולה לגינה
בחרו את הצבעים והגוונים המתאימים לכם מתוך קטלוג צבעים ענק
נדנדות, פינות ישיבה, שולחנות גן וכיסאות - הכל נמצא ממש כאן!
נכון שפינת ישיבה לגינה היא חשובה, אבל היא לא הכל. אם יש לכם בית פרטי עם גינה אל תוותרו על כל הריהוט שיעשה את הגינה שלכם למקום מפנק לכל המשפחה. אנו מעצבים ומייצרים בעצמנו מגוון רחב של פריטים לגינה שלכם כשהמשותף לכולם הוא פרקטיות ואיכות. תמצאו אצלנו ספסלי אחסון מקוריים ופרקטיים, אדניות עץ, נדנדות לגדולים ולקטנים, שולחנות פיקניק וכמובן מערכות ישיבה מפנקות ונוחות. מגיע לכם להתחדש!