שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

מעצבי גינות פרטיות

כדי שתוכלו לשתות את הקפה ולארח משפחה וחברים במקום הכי מעוצב ונעים, מקום שהוא רק שלכם.

קרה לכם פעם שעברתם באמצע העיר ונתקלתם בגינה עוצרת נשימה? כזו שגרמה לכם לעצור ולהתפעל ולחלום שיום אחד גם הגינה הפרטית שלכם תראה ככה? ובכן, זה אפשרי ואין צורך לחלום יותר! עיצוב גינות פרטיות הוא תחום שהולך ותופס תאוצה ורבים בוחרים להשקיע מחשבה ותקציבים במטרה ליצור לעצמם פינה מעוצבת וירוקה בבית שלהם. גם הגינה הפרטית שלכם יכולה להיות משהו מיוחד במינו! גם הגינה הפרטית שלכם יכולה להיות מעוצבת ומתכוננת ולהיראות כאילו יצאה הרגע ממגזין עיצוב גינות. אנחנו בביוגארדן מאמינים שהשקעה בגינה יכולה לגרום לכל החיים להיות יפים יותר. ממש כך. נשמח להגשים לכם את כל החלומות הירוקים ולדאוג שתהיה לכם פינה של שקט, שלווה ואהבה.
עיצוב גינות ביתיות
בין אם יש לכם שטח גדול במיוחד ובין אם מרפסת קטנה למדי, עיצוב מדויק שלהם יכול להפוך אותם לפינת חמד של ממש. כל מה שצריך הוא לבחור את הצמחים הנכונים, לדאוג שיהיה ריהוט גן מיוחד ולתכנן את הכל כך שישלים אחד השני למראה הרמוני ונעים. מעצבי גינות פרטיות בעלי ניסיון יוכלו לבחון את תנאי השטח אל מול התקציב שברשותכם ולדאוג שתהיה לכם גינה חלומית שמותאמת לצרכים שלכם.
הקמת גינות פרטיות גדולות
כשיש שטח גדול וחצר רחבת ידיים דרוש מעצב גינות ביתיות שיוכל לקחת את הנתונים הקיימים ולעשות מהם מטעמים. מעצב מנוסה ידע לקחת את ההחלטות הנכונות ולדעת בדיוק איפה מומלץ למקם דק, פרגולה, איזה צמחים לשתול בגינה ביתית , איזה ריהוט חצר לבחור וכו'. שטח גינה גדול דורש מקצועיות בהקמת גינות ועם תקציב מתאים אפשר לעשות קסמים של ממש. אנחנו בביוגארדן מתכננים גינות וגם מקימים אותם. אנחנו מקפידים להקשיב לצרכים של בעלי הבית, לתקציב שלהם ולחלומות שלהם וליצור תמהיל ירוק ומיוחד. אין אצלנו הפרדה בין התכנון והעיצוב של הגינה לבין הקמתה ואנו לוקחים אחריות מלאה על שני השלבים. זה מאפשר לנו לדאוג שכל התכניות יצאו לפועל ושהתוצאה הסופית תהיה מרהיבה בדיוק כמו בשלב התכנון.
אדריכלי נוף לגינות פרטיות
כחלק מהמגמה של עיצוב גינות פרטיות ניתן למצוא כיום אדריכלי נוף שמתמחים בתכנון גינות ביתיות. חשוב להבין שאדריכל הנוף עוסק רק בתכנון ועיצוב גינה פרטית כאשר את ההקמה שלה הוא משאיר לצוות אחר. ההפרדה בין השלבים עלולה ליצור פערים בין התכנון לבין המציאות ולעתים אף לפגוע בתוצאה הסופית. הניסיון הרב שצברנו בהקמת גינות מאפשר לנו לבחור בקפידה כל פרט ופרט שיהיה בהן ולדאוג שהם אכן יתקיימו בשטח. נשמח ללוות אתכם יד ביד לכל אורך הדרך, משלב העיצוב ועד לרגע שבו תשתו את הקפה בגינה החדשה שלכם.