שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

מעצבי גינות לבתים פרטיים

כמו שלא הייתם חושבים לבנות בית ללא ליווי אדריכל, כך אין שום סיבה שלא תעזרו במעצב גינות עבור תכנון השטח שמחוץ לבית.

אז נכון, מדובר בהוצאה נוספת ונכון, כבר הוצאתם המון המון כסף על חלום "הבית הפרטי" שהגשמתם. ובכל זאת, בית בונים (בדרך כלל..) פעם אחת בחיים וחשוב לעשות את זה כמו שצריך ואפילו נגדיל ונאמר מושלם. הגשמת חלומות גינה היא המקצוע שלנו ומה שאנחנו יודעים לעשות הכי טוב. נשמח לעצב לכם את גינת החלומות וכמובן גם להוציא את העיצוב אל הפועל ולהקים אותה. נלווה אתכם כל הדרך משלב תכנון הגינה ועד לרגע שבו תשתו בה את הקפה שלכם.
תכנון גינה בבית פרטי
כשמתכננים גינה בבית פרטי צריך לקחת בחשבון מספר דברים : הצרכים של דיירי הבית, התקציב העומד לרשותם, הפניות שלהם לתחזוקת הגינה וכמובן גם טרנדים ומגמות בעיצוב גינה. התכנון הסופי צריך לקחת בחשבון את הדברים האלה שמהם אמור לצאת עיצוב הגינה. חשוב להתייחס לגינה כחלק בלתי נפרד מהבית, חלל נוסף ללא גג, שכן כך תוכלו לדאוג שהוא יהיה מעוצב וישרת אתכם ואת הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר. מעצב גינות מקצועי יוכל להתאים את תכנון הגינה אליכם ולהגשים את החלום הירוק שלכם בצורה הטובה ביותר.
חצר בית מעוצבת
ירידה לפרטים הקטנים ביותר ושילוב הריהוט כחלק מהלוק הכללי
אדריכל נוף לגינות פרטיות
בשנים האחרונות שמם של אדריכלי הנוף נישא למרחקים וכמעט שאין פרויקט גדול מימדים שלא מתהדר בתכנון של אדריכל נוף מקצועי. ברוב המקרים יהיו אלו גינות ציבוריות במלונות, עיריות, ורשויות מקומיות. אנחנו בביוגארדן מאמינים שגם לכם, בבית הפרטי שלכם, מגיעה גינה מעוצבת ומושקעת. חולמים על גינת יוקרה כמו זה שראיתם בכפר הנופש? נשמח להגשים לכם את החלום וללוות אתכם לאורך כל הדרך. התוצאות הטובות ביותר מתקבלות כשמעצב הגינה אחראי גם הקמתה ובדיוק כך אנו נוהגים. זה מאפשר לנו לדאוג שכל התכנונים מתקיימים בשטח על הצד הטוב ביותר.
עיצוב חצר בבית פרטי
לא משנה אם יש לכם גינה קטנה, גינה גדולה, חצר ענקית או מרפסת בקומה גבוהה. כל אחד מהחללים האלו ניתן לעיצוב ואם קצת מחשבה, ניסיון וידע הוא יכול להפוך לחלל ירוק וחלומי במיוחד. התחום של עיצוב חצר גדולה הוא מורכב מעט יותר שכן ברוב המקרים הוא דורש הקמת פרגולה או דק, שתילת עצים ותכנון כולל מקיף שיצור שטח מושקע ומטופח. למרות מה שנדמה, לא קל לעצב גינות גדולות וזוהי משימה שדורשת תכנון מדויק לפרטי פרטים.