שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

מוצרי ריהוט למרפסות

מי שמחפש ריהוט גן מעוצב למרפסת כנראה כבר הבין שהמרפסת היא חלק בלתי נפרד מהבית. המרפסת היא עוד חדר בבית: בדיוק כמו הסלון, חדר השינה, חדר הילדים או חדר השירותים.

גם המרפסת צריכה להיות פרקטית ומעוצבת ואין כמו כמו רהיטי גינה איכותיים בשביל לדאוג לזה. אנחנו בביוגארדן מאמינים שעיצוב מרפסת חשוב בדיוק כמו (ואולי אפילו יותר) עיצוב הבית. בדיוק בגלל זה יצרנו קולקצית ריהוט גן מעוצבת ואיכותית שתשמש אתכם לאורך שנים רבות במיוחד. בואו להתרשם מקרוב מספסלי אחסון, פינות ישיבה, נדנדות לילדים ולגדולים, שולחנות , כיסאות ועוד. כל המוצרים שלנו מיוצרים אצלנו בנגריה וניתן להזמין אותם בהתאמה אישית.
אדניות סולם על קיר
סולם אדניות יכול להוות תוספת מרעננת לכל מרפסת
ריהוט גן איכותי שמתאים לשהייה בחוץ
העניין עם ריהוט למרפסת הוא שהוא חייב להיות מותאם לשהייה בתנאי חוץ. לצערנו לא כל הרהיטים שנמכרים כיום הם כאלה ויש הרבה ריהוט גן זול ולא איכותי. ריהוט שאולי נראה טוב ומבטיח אך בפועל לא מצליח לשרוד את הגשם והשמש. זה אומר שתהיו חייבים לדאוג לקירוי וכיסוי שלו, מה שלחלוטין מחטיא את המטרה. אנחנו מאמינים שריהוט הגן צריך לעבוד בשבילכם ולא אתם בשבילו. אנחנו מייצרים ריהוט גם איכותי שמתאים לתנאי חוץ ואינו דורש קירוי או תחזוקה. המוצרים שלנו מיוצרים מעץ מלא וצבועים בצבעי פלוד מבית סאן דק. אלו צבעים מיוחדים שמעניקים לרהיטים שכבת מגן מפני גשם ושמש ולכן הם יכולים לשהות בחוץ ללא חשש מהרס.
רהיטים פרקטיים למרפסת מושלמת
נכון שלא הייתם חושבים להציב בסלון שלכם ספה שהיא רק יפה אבל הקשר בינה לבין נוחות הוא מקרי בהחלט? בדיוק כך אין סיבה שתרהטו את המרפסת שלכם עם ריהוט גן שאינו פרקטי. זכרו שהמרפסת שלכם היא המקום לנוח ולהירגע בו ולכן היא חייבת להיות נוחה ופרקטית. אל תתפתו לבחור רהיטים שרק נראים יפים אבל ברגע שיושבים עליהם מצטערים על הרגע שהם נקנו. הקפידו לבחור ריהוט גן נוח שאינו דורש תחזוקה וייתן לכם ערך מוסף של נוחות ופרקטיות. זה חשוב בדיוק כמו העיצוב ואולי אפילו יותר.
מוצרי עץ לעיצוב המרפסת - הבחירה הנכונה ביותר!
ניתן למצוא כיום בשוק ריהוט גן ממגוון חומרים: פלסטיק, ניילון,בד, אלומיניום, ראטן ועוד חומרים כאלה ואחרים. למרות ההיצע הרחב שקיים, אנחנו באמת מאמינים שריהוט גן מעץ מלא הוא הבחירה המדויקת ביותר. זה נכון שאנחנו לא ממש אובייקטיביים אבל ניסיון העבר מלמד אותנו שזה החומר העמיד והחזק מכל אלו שהוזכרו. רהיטים מעץ מלא ילוו ישרדו תנאי מזג אוויר שונים וילוו אתכם לאורך שנים!