שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

מוצרי עץ ורהיטי גינה עבודת יד

השקעתם בעיצוב הגינה שלכם. דאגתם שהיא תהיה נקייה, מטופחת, מיוחדת ויפה ועכשיו כל מה שחסר הוא ריהוט גן מושלם שיהפוך אותה למושלמת.

ברור שאתם יכולים לעשות סיבוב קצר בחנויות, אבל אנחנו ממליצים ללכת דווקא על האופציה של רהיטי בוטיק. למה? משום שרק כך הגינה היפה והמושקעת שלכם תהיה ייחודית ובלעדית. הרי בסופו של דבר חנויות ריהוט גן מציעות את אותה סחורה פחות או יותר. וזה לא שיש לנו משהו נגדה כמו שהיא לא ממש מקורית או מיוחדת. התוצאה שלה היא גינות גנריות שנראות די זהות ומפספסות מעט את החוויה.
שולחן פיקניק לגינה
כשהריהוט מיוחד החוויה מיוחדת
כשאתם בוחרים ריהוט גן בעבודת יד אתם בוחרים בעיצובים מקוריים וייחודיים שיעשו את הגינה שלכם למשהו מיוחד באמת. כל הריהוט שלנו בביוגארדן מיוצר ומעוצב על-ידינו לאחר מחשבה רבה והשראה שאנחנו שואבים ממקורות רבים. אנחנו מעניקים לריהוט שלנו מראה בלעדי שמצליח להפוך גינות בכל הארץ למשהו מיוחד, אחר ושונה. מזמינים אתכם לראות בעצמכם על מה אנחנו מדברים.
ריהוט גן יחיד במינו
חברת בוטיק קטנה לייצור ריהוט גן שהיא לא רשת מרובת סניפים, יכולה להרשות לעצמה לייצר רהיטים מיוחדים במינם שאין בכל מקום. אם אתם מחפשים את המשהו האחר, הייחודי והבלעדי - חפשו נגריה קטנה או מעצבים פרטיים. רק כך תוכלו להבטיח לעצמכם פריטי עץ מעוצבים ומקוריים. מעבר למראה מיוחד במינו, אתם מקבלים יחס אישי, ליווי צמוד וייעוץ בבחירה וכמובן כתובת אישית וזמינה לכל בעיה במידה ותצוץ כזו.
ספסל גינה
המצאנו וטיפחנו את אתחום ספסלי החצר
רהיטי גינה איכותיים שאין לכל אחד
יתרון נוסף שיש לריהוט גן בעבודת יד הוא האיכות הגבוהה. בניגוד ליצרנים ענקיים או יבואנים של רהיטי גינה, אלו שמכינים את הכל בעצמם אחראים באופן אישי וישיר לאיכות המוצרים שלהם. הם דואגים לשימוש בעץ מלא ובחומרי הגלם הטובים ביותר. הריהוט שלהם מעיד על העבודה שלהם והם לא ייקחו את הסיכון.
פינות ישיבה לגינה
סדרת ההאמיש הייחודית
כך אנחנו נוהגים עם מוצרי העץ שאנחנו מייצרים ואנחנו משתמשים בעץ מלא ואיכותי, צבעים עמידים למים ולשמש ועבודה ברמה הגבוהה ביותר.  זה אומר שאתם נהנים ממוצרים באיכות גבוהה שעמידים לתנאי חוץ (דבר חובה כשמדובר על ריהוט גן!!!).
מוצרי עץ פונקציונאליים בהתאמה אישית
אם אתם מחפשים ספסל גינה ספציפי שלא ראיתם בשום מקום אחר, יצרני ריהוט בעבודת יד הם הכתובת שלכם. כשמדובר על ייצור עצמי ניתן למעשה להגשים כל חלום ואין צורך להיות כבולים לדגמים ועיצובים קיימים.
אגניות עץ מעוצבות
גם אדניות עץ צבעוניות הן סוג של רהיט
אהבתם משהו אבל אתם צריכים אותו במידה אחרת? אין בעיה! חולמים להוסיף לנדנדה שלכם מדף קטן לקפה? בכיף! אנחנו בביוגארדן מגשימים חלומות גינה ונשמח לייצר עבורכם ריהוט גן בהזמנה אישית. בגודל הדרוש לכם, בצבעים האהובים עליכם, ועם כל הפונקציות שיהפכו את החיים שלכם לקלים ונוחים.