שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

למה אתם חייבים מערכת ישיבה למרפסת?

הכל מתחיל ונגמר בריהוט גן וברגע שיהיה לכם את הריהוט המושלם לא תרצו לעזוב את המרפסת שלכם.

אתם אנשים של בית, הדבר שאתם הכי אוהבים לעשות הוא לראות סרט או סידרה טובה, לשבת בסלון או לבשל במטבח. כשמגיעים אליכם אורחים אתם תמיד יושבים בתוך הבית, והמרפסת שלכם היא בסך הכל עוד מקום נוסף לאחסון. גם אתם מספרים לעצמכם את כל הדברים האלו ונמנעים מלקנות פינת ישיבה למרפסת? אנחנו, בניגוד אליכם, חושבים בדיוק את ההפך. הסיבה שאתם לא משתמשים במרפסת שלכם היא לא בגלל שאתם "אנשים של בית", אלא בגלל שעדיין לא מצאתם את מערכת הישיבה המושלמת.
כסא למרפסת
כסא "האמיש" - הכי נוח שיש, גם במרפסת
מערכת ישיבה למרפסת עושה את שעות הפנאי שלכם יפות יותר
אנחנו יודעים שאין לכם הרבה זמן פנוי. אתם עובדים המון, לוקחים לחוגים, מחזירים מהגנים ובתי הספר, עושים שיעורים והופ נגמר היום. למרות השגרה העמוסה אנחנו בטוחים שיש לכם טיפ טיפה זמן פנוי בין לבין ואנחנו ממליצים לכם לנצל אותו בחכמה ולצאת לשבת ולשחק בגינה או במרפסת. כשתדאגו לרהיטים נוחים ואיכותיים מעץ מלא, תגלו שהכי כיף להעביר את שעות הפנאי המעטות שלכם באוויר הפתוח ולא בתוך בית סגור.
ריהוט גן למרפסת יהפוך אותה לחלק הכי אהוב בבית
בביוגארדן מאמינים שהגינה או המרפסת שלכם היא חלק בלתי נפרד מהבית ולמעשה מהווה חדר נוסף. בדיוק כמו הסלון, המטבח, וחדר הילדים גם את המרפסת צריך לרהט ולאבזר ובשום אופן לא להפוך אותה למחסן. אנחנו מאמינים שברגע שתעשו ככה תראו שלא רק שהמרפסת היא חלק בלתי נפרד מהבית היא גם החלק הכי שווה ואהוב שיש!כי כמה אפשר כבר להיות בתוך הבית? צאו לנשום אוויר! אנחנו נדאג שיהיה לכם הכי נוח ומפנק שאפשר. הסיבה האחרונה שבגללה אתם חייבים לדאוג למערכת ישיבה במרפסת היא שכבר אי אפשר להיות בבית. כמה אפשר לראות טלוויזיה? כמה אפשר לשבת מול המחשב או מול הטלפון? צאו החוצה לנשום אוויר! צאו לשבת במרפסת המהממת שלכם! אצלנו תמצאו ריהוט גן מעץ מלא שכולל: ספסלי עץ, כיסאות נוח מעץ מלא, מערכות ישיבה ועוד המון פריטים שיעשו לכם מרפסת מושלמת.