שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

כסאות עץ נוחים - ליין מוצרי 2019

הכינו לעצמכם כוס קפה טוב (אפשר גם תה), הישענו לאחור, התרווחו לכם ושבו בנוח! מגיע לכם אחרי יום עבודה מפרך את הרגע הזה שלכם עם עצמכם.

מגיע לכם לנשום אוויר נקי בגינה או במרפסת, להירגע לרגע ולהתמלא בחזרה באנרגיות שאבדו לכם. אנחנו כאן כדי לדאוג שתעשו את זה על הכסא המושלם. כסא שמיוצר מעץ מלא, מעוצב בטוב טעם (כי הרי ידוע שסטייל מרים את מצב הרוח), וגם כסא עץ איכותי שילך (או ישב) איתכם למשך שנים. הכירו את קולקציית 2019 של ריהוט הגן של ביוגארדן. מפנקת יותר, יצירתית יותר, נוחה ונעימה. מוכנים להתמכר?
כסאות עץ לגינה
כסאות עץ "האמיש" - ללא כריות או ריפוד ולוקחים בהליכה כל כיסא אחר!!!
טרנדים ומגמות בעיצוב כסאות עץ לגינה ב-2019
כמו בבגדים, באוכל, במוזיקה או בכל תחום אחר, גם כיסאות עץ נתונים לטרנדים ומגמות אופנתיות. אז מה נראה בתחום של ריהוט גן בכלל וכסאות מעץ בפרט בשנת 2019 הבאה עלינו לטובה? המראה הטבעי הולך לשחק תפקיד מרכזי ביותר. העץ המלא הולך לתפוס את מקומם של החומרים הסינטטים ושל העץ המעובד ולהעניק לרהיטים מראה טבעי שמשתלב בגינה באופן הרמוני. כמו כן נהיה עדים לצבעי פסטל שיכנסו לתמונה, לנוחות ולפינוק שיהיו בולטים וחשובים ביותר. אנחנו מזמינים אתכם להתרשם מדגמי הכסאות שלנו, מהצבעים השמחים, מהחומרים האיכותיים ומכל מה שהופך את רהיטי הגינה שלנו לפתרון איכותי במחיר הוגן.
כסאות לגינה - נוחות או איכות? ולמה לא לשלב את שניהם?
סיבוב קצר בחנויות רהיטי הגן יחשוף אותם לשני סוגים עיקריים של כסאות עץ. יש את היפים והמעוצבים, אלו שכולם מתלהבים מהם במבט ראשון והם בהחלט נראים כאילו הם נלקחו מארמון עתיק וקדום. אלא שיש להם עקב אכילס שמתבטא בחוסר נוחות בולט. מספיק "סיבוב" קצר עליהם בשביל להבין שהמראה המעוצב שלהם בא על חשבון הנוחות. מהצד השני עומדים (או יושבים) הכיסאות המפנקים, הנוחים והנעימים שהמראה שלהם הוא לא בדיוק כוס התה שלכם. הם בעלי מראה מסורבל, מיושן שאינו מתאים לגינה המושקעת שלכם. עכשיו תשכחו משני הסוגים ותכירו את הכסאות של ביוגארדן: כסאות עץ מעוצבים מדגם "האמיש". מדובר בכיסאות שמשלבים באופן מושלם בין נוחות, איכות ועמידות גבוהה.
איך בוחרים כסאות עץ לגינה?
ריהוט גן הוא הדרך שלכם להפוך את הגינה שלכם לפינה של שקט ואולי אפילו לחלק האהוב ביותר בבית. בדיוק בגלל זה עליכם להשקיע מחשבה רבה בבחירת ריהוט הגן שלכם ולדאוג שהוא ישרת אתכם ואת הצרכים שלכם. הקפידו לבחור ריהוט גן איכותי ועמיד שמתאים לשהייה בתנאי חוץ. כך תוכלו לסמוך עליו ולא תצטרכו להחליף אותו בתדירות גבוהה או לדאוג לתחזוקה שוטפת שלו. כמו כן דאגו שהוא נוח לכם כי למרות שעיצוב הרהיטים הוא חשוב, הנוחות חשובה יותר ולא כדאי לשכוח את זה. בנוסף לכך וודאו שיש אחריות לרהיטים ושהכתובת שאתם קונים ממנה היא אמינה ומוכרת.