שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

כמה עולה לעצב גינה?

אנחנו יודעים שהשקעתם המון בעיצוב ותכנון הבית שלכם ושלא נשאר לכם יותר מידי תקציב לעיצוב הגינה. ולמרות זאת אתם מבינים ששווה להשקיע בגינה מטופחת ומושקעת ושההשקעה תשתלם ואתם תהנו מגינה שפשוט כיף להיות בה.

אם תשאלו אותנו נספר לכם שאנחנו מאמינים שגינה היא כמו עוד חדר בבית וצריך להקצות לה תקציב ראוי בדיוק כמו שהקצתם לשאר חלקי הבית. כמה? ובכן, זה תלוי בגורמים רבים. צוות המומחים של ביוגארדן עם כל מה שצריך לדעת על עלויות עיצוב גינה.
הכל תלוי בשטח הגינה שעומד לרשותכם
הפרמטר הראשון שיקבע את מחיר ההשקעה בגינה הוא כמובן השטח שלה. תכנון גינות גדולות יעלה, מן הסתם, יותר מתכנון של גינה ביתית קטנה. לפני שניגשים למשימה חשוב לבחון בדיוק את גודל השטח שעומד לרשותכם ולאחר מכן ניתן יהיה לבחון את העלויות בצורה מדויקת יותר.
אדנית עץ ענקית
שילוב אלמנטים שונים בעיצוב ותכנון הגינה הביתית
זכרו שגם גינה קטנה ניתן לעצב בטעם ולהפוך אותה לגינת החלומות. הפערים בין תכנון גינה קטנה לגדולה יכולים להיות גדולים ביותר ולהגיע גם עד עשרות אלפי שקלים. מסיבה זו חשוב למדוד את השטח באופן תקין כדי לקבל הצעת מחיר מדויקת.
מה אתם חולמים שיהיה בגינה שלכם?
דבר נוסף שיהיה אחראי על העלות הסופית של עיצוב הגינה הוא כמובן החלום שלכם. האם אתם חולמים על גינה עם דק, פרגולה, ריהוט גן איכותי מעץ מלא, שפע של עצי פרי, שיחים ופרחים? או שכל מה שחשוב לכם הוא גינה בסיסית שתעשה לכם קצת ירוק בעיניים? כל אחד מהדברים שציינו יעלה את המחיר הסופי אך גם יהפוך את הגינה שלכם למקום נעים ומפנק יותר. דק ופרגולה הם חיוניים והם אלו שיהפכו את השטח שלכם למקום נפלא לאירוח ובילוי בשעות הפנאי. גם ריהוט גן (שבתוכו ניתן לכלול מערכות ישיבה לגינה, נדנדות או ספסלי עץ) הוא חיוני כדי ליצור אי מעוצב של כיף ופינוק. ההמלצה שלנו היא להקצות לעיצוב הגינה תקציב ראוי ומכובד שיאפשר לכם לתכנן מקום שישמש אתכם לאורך שנים.
האם יש דרך לחסוך בעלויות תכנון גינה?
אז למרות שאנחנו מאמינים שהגינה שלכם צריכה לבטא את כל החלומות הירוקים שלכם אנחנו מבינים שהתקציב שלכם מוגבל ושאתם רוצים לצמצם עלויות. איך תעשו את זה? ובכן, תוכלו למשל לתכנן גינה חסכונית במים שאינה דורשת תחזוקה. כך תחסכו בהוצאות אחזקת הגינה ולמעשה תצטרכו להשקיע רק את ההשקעה הראשונית. בנוסף לכך תוכלו לתכנן גינה בשלבים בהתאם לתקציב שעומד לרשותכם. בשלב הראשוני תתכננו את הדברים ההכרחיים (דשא סינטטי, דק ופרגולה ולמשל) כאשר את שאר הדברים תדחו לשלב הבא כאשר יתפנה לכם תקציב לכך. תכנון גינה בשיטת התחנות הוא אפשרי ונכון עבור מי שמחזיק בתקציב מוגבל אך לא רוצה לוותר על החלום של הקמת גינה מעוצבת ומושקעת.