שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

כל מה שהילדים שלכם יצטרכו בגינה

הגינה שלכם יכולה להיות המקום הקסום ביותר עבור הילדים שלכם, אם רק תאבזרו אותה נכון

גינה זה אוצר, גינה היא המקום המושלם לצבירת חוויות ילדות קסומות ובלתי נשכחות, גינה היא מגרש המשחקים הכי כייפי שיכול להיות! אז מה צריך להיות בגינה כדי באמת להצליח להפוך אותה לכזו? ריכזנו עבורכם כמה דברים שבעיננו הם "מאסט" ואם תדאגו שהם יהיו אצלכם מובטחות לילדים שלכם שעות רבות של הנאה צרופה ומשחק מהנה.
נדנדות עץ ביתיות
נדנדות נמנות בין הפריטים שהופכים גינה סטנדרטית לגינה מעוצבת מיוחדת שכולם רוצים לבלות בה. אומרים גם שנדנדות תורמות להתפתחות אצל ילדים אבל את זה נשמור לדיון אחר. היום נדבר רק על הפאן והאושר שהן יכניסו לגינה שלכם. נדנדות העץ שלנו בביוגארדן מתוכננות כך שהן יהיו גם נוחות וכיפיות וגם יכניסו לגינה שלכם סטייל משובח ומדויק. הן משדרגות את מראה הגינה ומהוות עיסוק נפלא לילדים שלכם. מכירים ילד שלא אוהב להתנדנד? אנחנו עוד לא פגשנו כאלה ובדיוק בגלל זה נדנדות הן פריט חובה עבור הילדים שלכם ועבור הגינה שלכם.
בתי עץ לילדים
בתקופה כמו שלנו, בה המסכים שואבים את הילדים שלנו ומונעים מהם משחק איכותי, בתי העץ מהווים אלטרנטיבה ראויה וחשובה. תוסיפו לזה את היופי שהם מכניסים לגינה שלכם וקיבלתם פריט נהדר גם לכם וגם לילדים שלכם. נכון שרכישת בתי עץ כרוכה בהשקעה כספית גדולה ובכל זאת, אנחנו מאמינים שהם מעניקים תמורה מלאה לכסף. אם חושבים על "פינוקים" עבור הגינה של הילדים שלכם, ממש אי אפשר להתעלם מבתי עץ. מדובר במקום המושלם לשעות של משחק והנאה.
שולחנות פיקניק
פעם שולחנות פיקניק (המוכרים גם כשולחנות קק"ל) היו מוצבים רק בפארקים, בגנים לאומיים ובמקומות ציבוריים. מאז שהשולחנות המופלאים האלו חדרו גם לשטחים הפרטיים, הם עוררו מהפך של ממש. שולחנות פיקניק לילדים משדרגים את הגינה בצורה ניכרת ומאפשרים לילדים ליהנות מארוחות, יצירה, משחק והנאה. הם מותאמים במיוחד למידות הילדים ויוצרים בגינה המשפחתית פינה שהיא רק לילדים. ומה יוצא להורים מכל זה? שימו לב: גם בית נקי (כי אפשר לאכול בחוץ מבלי ללכלך את הבית), גם שקט (כי הילדים מעסיקים את עצמם בפינה המיוחדת שלהם), וגם שדרוג מראה הגינה (כי הם מעוצבים בקפידה וניתנים להזמנה במגוון צבעים).