שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

כיסאות עץ לגינה

מחפשים כיסאות עץ מעוצבים לגינה, לחצר, למרפסת או לכל מקום אחר? הגעתם בדיוק למקום הנכון.

אנחנו בביוגארדן מאמינים שעדיף לשבת כמה שיותר ועם כבר לשבת, אז רק על כיסאות עץ מפנקים. ניתן לבחור מבין מגוון הגדלים הקיימים, לצרף להם שולחן מתאים וליהנות מגינה מושלמת ומפנקת.. מגיע לכם!

כיסאות האמיש שלנו מכניסים משמעות חדשה למושג "פינוק" – הם כל-כך נוחים ומפנקים כך שאתם עלולים לשכוח מכל המטלות שיש לכם לעשות, אז ראו הוזהרתם! הכיסאות שלנו מיוצרים בעבודת יד, מחומרי גלם איכותיים וצבועים בצבעים איכותיים שמגנים על העץ ושומרים על הכיסאות.

כיסאות עץ ריהוט גן

כיסאות עץ לגינה או למרפסת הם בדיוק מה שדרוש לכם כדי לשדרג אותה ולהפוך אותה למקום מפנק ונעים. כסא מעץ הוא פריט עיצובי לכל דבר ולכן כדאי להשקיע בכסא עץ מעוצב ואיכותי שישרת אתכם למשך זמן רב. אנו מזמינים אתכם לבחור מבין מגוון כיסאות העץ שלנו ולפנק את הגינה שלכם ואתכם כמו שצריך. כיסאות העץ שלנו מתוכננים כך שהם יהיו באמת נוחים והישיבה עליהם תהיה מרגיעה ונעימה.

כיסאות עץ צבעוניים לגינה

כיסאות האמיש של ביוגארדן מגיעים במגוון עשיר של צבעים לבחירתכם, פשוט כי אנחנו מאמינים שהגינה שלכם צריכה להיות הכי יפה שיש! כסא מעץ צבעוני לגינה הוא כמו פרח נוסף והוא בדיוק זה שיהפוך אותה לגינה המושלמת שתמיד חלמתם עליה. הכיסאות צבועים בצבעי יסוד מקשרים ובצבע אטום של FLOOD מבית סאן דק.

כיסאות עץ עמידים לגינה

כיסאות מעץ לגינה הם לא גרביים ובטח שלא צריך להחליף אותם בתדירות גבוהה כל-כך! מדובר ברהיט שאמור לשרת אתכם לזמן רב ולגלות עמידות גבוהה במיוחד. כיסאות האמיש של ביוגארדן הם כיסאות איכותיים ועמידים שאינם נשחקים או מתבלים בקלות וחשוב לא פחות מזה – הם מאוד מאוד נוחים.  אז בחרו את הצבע המועדף עליכם (או אולי בכלל כדאי שתשקלו לשלב בין כמה צבעים?) , התאימו להם שולחן מתאים (כדי שיהיה פינוק עד הסוף…) ואנחנו נעשה את כל השאר. אנחנו נדאג שיהיה לכם ריהוט גם איכותי הכולל כיסאות עץ מעוצבים לגינה, למרפסת או לכל נקודה שלא תרצו.