שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

יתרונות רהיטי גן מעץ מלא

אין ספק שבכל הקשור לפופולריות, העץ המלא זכה במקום הראשון. כולם מחפשים אותו, שואפים להשיג אותו ומעדיפים רק אותו בריהוט שלהם

אז מה זה בכלל עץ מלא ומה ההבדל בינו לבין עץ שאינו מלא? ובכן, למעשה ההבדלים הם תהומיים ובעוד עץ מלא מכיל 100% עץ , ריהוט מעץ שאינו מלא מכיל תחליפים וחומרים אחרים. ולמה ההבדל הזה כל כך גדול? משום שעץ מלא נחשב לאיכותי בהרבה ולבעל יתרונות גדולים בהרבה. לא לחינם הוא זכה לפופולריות גדולה כל כך. בשורות הבאות נעסוק ביתרונות של ריהוט גן מעץ מלא ורק נזכיר שכל רהיטי ביוגארדן מיוצרים ממאה אחוז עץ מלא.

אורך חיים גדול במיוחד

ריהוט גן שמיוצר מעץ מלא הוא ריהוט בעל אורח חיים ארוך במיוחד. זהו ריהוט שנשמר למשך שנים וריהוט שאפשר לסמוך עליו. לצערנו שוק רהיטי הגן מלא בתחליפים זולים של רהיטים שמיוצרים מחומרים אחרים ואינם מצליחים לגלות עמידות כמו של ריהוט מעץ מלא. חשוב לזכור שגם אם מדובר בהשקעה כספית גדולה יותר, היא בהחלט כדאית משום שלטווח הארוך זה דווקא יחסוך לכם כסף.

עמידות בפני לחות

יתרון בולט ומשמעותי של רהיטי גן מעץ מלא הוא העמידות הגבוהה שיש להם מפני לחות. כשמדברים על ריהוט גן יש לכך חשיבות גדולה במיוחד שכן זהו ריהוט שנמצא כל הזמן בחוץ וחשוף ללחות ולרטיבות. אנחנו בביוגארדן מייצרים ריהוט גן שעמיד בפני לחות ותנאי מזג אוויר כאלה ואחרים. בנוסף לשימוש בלעדי בעץ מלא, אנחנו צובעים את הריהוט בצבעי FLOOD שמעניקים לו הגנה מלאה לרטיבות ולשמש.

המראה הכי יפה שיש

אז נכון שיופי הוא עניין של טעם ונכון שעל טעם וריח אין להתווכח - ובכל זאת. ישנו הבדל בולט בין ריהוט גן מעץ מלא לבין ריהוט שמיוצר מחומרים אחרים ומתחליפי עץ שונים. המראה הטבעי המבוקש והאהוב כל כך מתאפשר רק עם ריהוט מעץ טבעי וזה יתרון גדול במיוחד. המראה המיוחד והטבעי של העץ המלא מאפשר לנו ליצור רהיטים אסתטיים שמשתלבים בצורה הרמונית בכל מקום ועם כל דבר. כל היתרונות שמנינו (ועוד רבים אחרים) הופכים את העץ המלא לחומר הטוב והמומלץ ביותר לייצור רהיטים בכלל וריהוט גן בפרט.