שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

טעויות נפוצות בבחירת ריהוט גן

ריכזנו עבורכם מספר טעויות נפוצות שאנשים עושים בבחירת ריהוט גן כדי שתוכלו להימנע מהן וכדי שהריהוט שתבחרו יהיה הכי מוצלח שיש.

אין דבר כיף יותר מלסיים יום עבודה עם קפה במרפסת תחת כיפת השמיים. ליהנות מאוויר צלול, רוח נעימה ושקט. אבל כדי שתצליחו להביא את הרגע הזה לידי שלמות דרוש ריהוט גן איכותי ומפנק שיהפוך את הרגע למיוחד במינו. בחירת ריהוט גן צריכה להיעשות לאחר מחשבה ארוכה ולקחת בחשבון שיקולים רבים. כדי להימנע מטעויות בבחירת ריהוט גן יש לוודא שאתם רוכשים ריהוט עמיד ואיכותי שישמש אתכם לשנים רבות ובעיקר כזה שאינו דורש תחזוקה ומצליח לשרוד בשלמותו גם בתנאי מזג אוויר קיצוניים.
העדפת מותגים מיובאים על פני איכות הריהוט
אין כל וויכוח על כך שאסתטיקה היא חשובה והכרחית אך פעמים רבות היא באה על חשבון איכות הרהיטים. יצרנים רבים בוחרים ליצור רהיטי גן מעוצבים מבלי לדאוג לאיכות החומרים מהם הם מיוצרים ומבלי לוודא שהם אכן יתאימו לשהייה בתנאי חוץ.
ספסל אחסון מעץ
ייצור בוטיקי מחומרי הגלם הטובים ביותר
ההמלצה שלנו אליכם היא להימנע מהטעות הזו ולא להתפתות אחר עיצובים מפוארים. כמובן שהעיצוב חשוב וניתן למצוא כיום רהיטי גן מעוצבים ואיכותיים אך בשום אופן לא כדאי לבחור ביופי על חשבון האיכות.
בחירת ריהוט גן שאינו מתאים לשהייה בחוץ
אנשים רבים מתפתים אחר ריהוט גן במחירים זולים במיוחד בניסיון לחסוך כסף. העניין הוא שריהוט שכזה לא תמיד מותאם לתנאי חוץ והכסף שתחסכו עלול לעלות לכם בריבית כיוון שתצטרכו לחדש את הריהוט או אפילו לרכוש אחד חדש כעבור זמן קצר מאוד. יש לבחור בריהוט שעשוי מחומרים עמידים לשמש ולגשם, רצוי ריהוט שמיוצר מעץ מלא ולא מחומרים שמתבלים ונהרסים בקלות. אל תתפתו אחר עיצובים מרהיבים או מחירים זולים והקפידו לרכוש רהיטי חצר עמידים בגשם ובשמש.
בחירה ביצרני רהיטי גן חסרי ניסיון
טעות נפוצה נוספת שאנשים רבים עושים כשהם בוחרים את ריהוט החצר שלהם הנוגעת ליצרני הריהוט. שוק רהיטי הגן אינו מפוקח ולמעשה כל מי שרוצה יכול לייצר ולשווק את מרכולתו. כשרוכשים ריהוט גן חשוב לוודא שמדובר בחברה וותיקה ובעלת ניסיון, כזו שהרהיטים שלה כבר עברו דבר או שניים בחייהם ויש להם הוכחות בשטח. ביוגארדן פועלת כבר שנים רבות בשוק רהיטי החצר ומביאה ללקוחותיה מוצרים איכותיים, עמידים, מעוצבים וכאלה שהופכים את השהייה בגינה למהנה במיוחד.