שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

טיפים לבחירת בית עץ לילדים

אחרי מחשבות ולבטים רבים החלטתם לקנות לילדים בית עץ לגינה. קודם כל תדעו שלקחתם החלטה נכונה!

זו הדרך שלכם לזמן להם חוויות ילדות בלתי נשכחות, לנתק אותם מהמסכים, לעזור להם ליצור קשרים חברתיים ויחסים טובים בין אחים, ובאופן כללי לדאוג שיהיה להם כיף גדול. אז רגע לפני שאתם מחפשים קניית בית עץ, כדאי שתקראו את השורות הבאות. ריכזנו עבורכם טיפים לרכישת בית העץ המושלם.
אל תתפתו אחרי מחיר נמוך במיוחד
כמו כל מוצר אחר בשוק, גם טווח המחירים של בתי עץ הוא גדול במיוחד. יש בתי עץ להרכבה עצמית זולים במיוחד, לצד בתי עץ שמיובאים מחו"ל, או בתי עץ בייצור עצמי במחירים יקרים יותר. מחיר נוח הוא דבר חשוב, אך חשוב לזכור שבמקרה זה מדובר במוצר שאמור ללוות אתכם לעשרות שנים ולמעשה לכל החיים. בית עץ איכותי לילדים שלכם יוכל לשמש גם את הילדים שלהם, כלומר את הנכדים שלכם. מסיבה זו חשוב להשקיע באיכות ולקנות בית שמיוצר מעץ מלא, מחומרי הגלם הטובים ביותר וכזה שדורש מינימום תחזוקה. גם אם בהשוואת המחירים שתערכו הוא יצא הבית היקר יותר, לאורך זמן זו תהיה השקעה משתלמת יותר.
חפשו בתי עץ עם תקן
הילדים שלנו הם הדבר היקר לנו ביותר וכמובן שנרצה תמיד שהם יהיו מוגנים ובטוחים. כיום ישנם יצרנים רבים שמוכרים בתי עץ לילדים אך לרוב הגדול אין תקן מטעם מכון התקנים. זכרו שילדים מטפסים על בתי העץ ומבלים בהם שעות רבות ולכן חשוב שזה יהיה בית בטיחותי שאינו מהווה סכנה. כשאתם בוחרים בית עץ עם תקן אתם בוחרים באיכות, באחריות, ובביטחון לשלום הילדים שלכם. בתי עץ של ביוגארדן בעלי תקן של מכון התקנים ומספקים לכם בטיחות, אחריות וראש שקט.
בחרו את הגודל המתאים לכם
בחירת בית העץ המושלם צריכה להיעשות בהתאם למקום שברשותכם וכמובן לתקציב שלכם. אם יש לכם גינה גדולה במיוחד, בית עץ גדול יכול להיות דבר נפלא, אך גם אם יש לכם שטח קטן ואפילו מרפסת, אין שום סיבה שתוותרו על בית עץ לילדים. חשוב לבחור בית שמתאים לשטח הקיים ולצרכים שלכם. אם יש לכם מספר ילדים או אורחים רבים, כדאי להשקיע בבית גדול. אם יש לכם 2 ילדים ולא צפויים אורחים רבים, תוכלו להסתפק בבית קטן יותר ועדיין לספק לילדים שלכם חוויית משחק איכותית. נשמח לעזור לכם לבחור את הבית המתאים ביותר עבורכם וכמובן לתכנן ולייצר עבורכם בית עץ בהתאמה אישית.
אל תוותרו על בית עץ מעוצב ואסתטי
אחרי שדיברנו על גודל, איכות ותקציב צריך להתייחס גם למראה הבית. זכרו שבית עץ הוא כמו אביזר נוסף בגינה ורצוי שהוא ישתלב בה בצורה הרמונית. בחרו בית עץ בצבעים שמתאימים לגינה ולמראה הבית. אנחנו ממליצים להימנע מבתי עץ מפלסטיק שגם נחשבים לאיכותיים פחות, אך גם אינם מצטיינים במראה מעוצב ואסתטי. בואו להתרשם מקולקציית בתי העץ שלנו שמעוצבת במטרה שישתלבו באופן מושלם בגינה שלכם. הבתים שלנו מיוצרים מעץ מלא ואיכותי וצבועים בצבעי פלוד שמתאימים לשהייה בחוץ. אין צורך לדאוג לקירוי וגם לא לתחזוקה שוטפת!