שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

טיפים לבחירת בחירת רהיטי גן מעץ

ריכזנו טיפים והמלצות שיעזרו לכם לקנות את ריהוט הגן הטוב ביותר עבור הגינה שלכם.

אז החלטתם שהגיע הזמן לקנות ריהוט גן ולתכנן את גינת החלומות שתמיד רציתם. החלטתם גם (ובצדק!) שזה יהיה ריהוט גן מעץ, כי הבנתם שמדובר בריהוט היפה ביותר שמתמזג בצורה הרמונית בגינה שלכם. אבל רגע לפני שאתם מגהצים את כרטיס האשראי שלכם ומפנים בגינה, כדאי שתקראו את השורות הבאות.
ריהוט גן מעץ מלא
רהיטי גן מעץ מבטאים שם כללי מידי להמון סוגי עץ שקיימים בשוק. זה יכול להיות עץ מעובד המשלב בין מגוון סוגי עצים, זה יכול להיות ריהוט גן מעץ ממוחזר או ריהוט המיוצר מעץ בשילוב עם חומרים אחרים, סינטטיים או לא. הטיפ הטוב ביותר שנוכל לתת לכם הוא לקנות ריהוט גן מעץ מלא ולא, לא בגלל שאנחנו מייצרים כזה. הסיבה להמלצה הזו היא שרהיטים מעץ מלא נחשבים לעמידים יותר, איכותיים יותר ומתאימים הרבה יותר לשהייה בתנאי חוץ. כבודם של שאר החומרים במקומו מונח, אך אם בעיצוב גינות עסקינן, עץ מלא הוא הפיתרון הטוב ביותר.
שולחן פיקניק לגינה מעץ מלא
מוצרי עבודת יד עשויים עץ מלא מטופל ומוקפד
ריהוט גן שאינו דורש תחזוקה
הגינה שלכם צריכה להיות מקום מפלט למנוחה ורגיעה. זה אומר שהריהוט שתבחרו צריך לעבוד בשבילכם ולא אתם בשבילו. זה אומר שלפני שאתם קונים ריהוט גן מעץ כדאי שתוודאו שהוא לא דורש תחזוקה או לפחות שהתחזוקה שתידרש עבורו היא מינימלית לחלוטין. אם עליכם לכסות אותו בכל טיפת גשם, או לצבוע אותו בכל חילופי עונות, אתם בקלות תהפכו להיות משועבדים לרהיטים שלכם והנה אבדה לה כל המטרה שלשמה התכנסנו. ריהוט גן צריך להיות מותאם לשהייה בחוץ! בלי קירוי, בלי כיסוי ובלי צביעה בכל עונה מחדש. בואו להתרשם מקולקציית הרהיטים שלנו שמיוצרים מעץ מלא ואינם דורשים תחזוקה. הם צבועים בצבעי פלוד שיוצרים איטום לגשם ולשמש וישמשו אתכם למשך שנים רבות , גם מבלי שתצטרכו לדאוג לתחזוקה שלהם.
ריהוט גן מעוצב
טוב, עכשיו זה לא באמת טיפ כי הרי כולנו רוצים לבחור ריהוט מעוצב ואסתטי. אז מה בדיוק ההמלצה פה אתם שואלים? ובכן, טרנדים הם חשובים והם חביבים אבל שלא כמו את המלתחה שלכם, את הרהיטים שלכם לא תחליפו בכל שנה. בדיוק בגלל זה אנו ממליצים לבחור רהיטי גינה בעיצובים קלאסיים שיעמדו במבחן הזמן. כאלה שתרצו לראות אותם ולהשתמש בהם גם עוד שנים רבות, שהם יהיו נוחים ולא רק יפים, ושהם יהיו בעיצוב ייחודי שלא ניתן לראות בכל מקום. כך תוכלו באמת לאהוב את הגינה שלכם ולהנות ממנה גם כשהזמן יעבור וההתלהבות מההתחלה תחלוף.