שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

חשיבות תו תקן מכון התקנים בבתי עץ לילדים

זה יכול להיות בית על עמודים או על קרקע, עם מגלשה או בלי או אולי בכלל עם קיר טיפוס לחיזוק השרירים. בשנים האחרונות עולה הביקוש לייצור בתי עץ לילדים עם תקן ממכון התקנים ולגמרי אפשר להבין למה. צוות המומחים שלנו התכנס כדי להסביר את חשיבות התקן.

הרבה שנים אנחנו מעצבים ומייצרים בתים מעץ לילדים ועדיין לא פגשנו ילד שלא חולם שיהיה לו בית משלו. כמעט כל הילדים חולמים על בית קטן שיוכלו לשחק בו, להזמין אליו חברים, לאכול וליהנות מזמן איכות מושלם. אלא שבניגוד לבתים שלנו, המבוגרים, שדורשים משכנתא ואינספור הלוואות, בתי עץ לילדים הם חלום שאפשר להגשים בקלות. אנחנו בביוגארדן אלופים בהגשמת חלומות לילדים ואנו מייצרים בתים מעץ לילדים במגוון דגמים, צבעים וגדלים.
הדרך היחידה להכניס בתי עץ לגני ילדים ומוסדות חינוך
כשזה נוגע לבית שלכם ולחצר הפרטית שלכם רק אתם מחליטים ורק אתם לוקחים את האחריות. העניין מתחיל כשרוצים להביא בית מעץ לגני ילדים, בתי ספר צהרונים או כל מסגרת חינוכית אחרת. אז ישנו צורך מהותי באישור ובתעודת אחריות שמתקבלת באמצעות תו תקן של מכון התקנים. נכון שיש מקומות שניתן לשים בהם מתקני משחק ללא אישור מכון התקנים, אך אנו צופים שבעתיד כמעט לא יהיו מקומות כאלה.
בתי עץ איכותיים של ביוגרדן
מתקני עץ לילדים או בתי עץ לילדים הם דרך נפלאה להעשיר את אפשרויות המשחק של הילדים ולזמן להם חוויות ילדות בלתי נשכחות. מסגרות חינוך רבות מוותרות על האופציה הזו רק משום שיצרנים רבים לא מספקים תו תקן של מכון התקנים ולכן יש חשיבות רבה לתקן הזה. כך תוכלו לספק לילדים שבאחריותכם מגוון רחב של פעילויות ואפשרויות משחק.
ערובה ואחריות לאיכות המוצר
כדי לקבל תו תקן של מכון התקנים צריך לעמוד בדרישות מחמירות וקפדניות ביותר. מכון התקנים בודק את היצרן "בציציות" ולאורך זמן ורק אם הוא סבור שהוא אכן עומד בכל התנאים, הוא מקבל תו תקן. כשמדובר על בתי עץ לילדים יש לכך חשיבות רבה שאומרת למעשה שאותו מוצר נבדק ואושר על ידי הגורם המוסמך ביותר. זו הדרך שלכם לדעת שהמוצר שאתם רוכשים הוא איכותי, אמין ובטוח לשימוש על ידי הילדים. דרשו לראות בית עץ עם תו תקן של מכון התקנים!
בתי עץ שאפשר להניח בכל מקום בלי לחשוש
בנוסף לגני ילדים או בתי ספר, בתי עץ יכולים להעשיר ולשדרג גינות ציבוריות, פארקי שעשועים בעסקים, שטחים ציבוריים בבתי חולים ולמעשה כל מקום. במקומות מסוג זה ישנה דרישה קפדנית לתו תקן ולמעשה לא ניתן להניח בו שום דבר ללא תעודת האחריות הזו. כשיש בית עץ עם תקן ניתן להביא אותו לכל מקום שאתם רוצים מבלי להסתבך בתהליך ארוך של אישורים. נשמח ללוות אתכם בתהליך ולייצר עבורכם בתים מעץ בעיצוב אישי שמתאים בדיוק לצרכים שלכם.