שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

חיפוש ריהוט גן מעץ מלא

אחרי שהחלטתם שלגינה שלכם ייכנסו רק רהיטים מעץ מלא הגיע הזמן לחפש אותם. הנה כמה דברים שכדאי לשים אליהם לב במהלך החיפוש כדי להיות בטוחים שבחרתם ריהוט גן איכותי.

אחרי שבדקתם, חקרתם, למדתם וביררתם החלטתם שלגינה שלכם מגיע אך ורק ריהוט מעץ מלא. אז קודם כל הרשו לנו לחזק אתכם בהחלטתכם. אין לנו ספק שבחרתם את הטוב ביותר. שהחלטתם ללכת על ריהוט גן מעץ המלא בחרתם באיכות, בעמידות לאורך שנים, בעיצובים נקיים ומוקפדים ובטוב ביותר. נכון שאנחנו לא ממש אוביקטיביים (הרי כל הרהיטים שלנו מיוצרים מעץ מלא), אבל אנחנו באמת מאמינים שזה החומר המתאים ביותר עבור ריהוט שמיועד לשהייה בחוץ.
ריהוט גן משולב לגינה
שולחן משולב ספסלים בצבעים מרהיבים
רהיטי גינה מעץ מלא - מה חייבים לבדוק לפני שקונים?
נכון שעץ מלא הוא חומר איכותי ועמיד בהרבה מעץ מעובד או מחומרים סינטטיים אחרים. יחד עם זאת, גם אם מבטיחים לכם שמדובר בריהוט גן מעץ מלא יש דבר נוסף שחובה לבדוק. חשוב לזכור שלא כמו פינת האוכל שלכם או השולחן בסלון, רהיטי הגינה נתונים לפגעי מזג אוויר כאלה ואחרים שעלולים להזיק גם לריהוט מעץ מלא. לכן לפני שקונים חשוב לבדוק שהעץ מצופה בשכבת מגן שתשמור עליו מפני השמש והגשם. אנחנו בביוגארדן משתמשים בצבעים מיוחדים ושכבת מגן שאנו מכסים בהם את כל הרהיטים שלנו. אלו צבעי פלוד מבית סאן דק שאטומים למים ולקרני UV והופכים את הרהיטים לעמידים בכל מזג אוויר ולכאלה שמתאימים לשהייה בתנאי חוץ.
מהו המקום הטוב ביותר לחיפוש ריהוט גן מעץ מלא?
פעם בשביל למצוא ריהוט גן (או כל מוצר אחר) היינו צריכים לצאת מהבית ולעבור חנות חנות עד שמצאנו את מה שאהבנו. מיותר לתאר את הזמן שהתבזבז, כאב הראש וכמובן הכסף. הבשורה הטובה היא שהיום זה ממש לא כך וגם ריהוט גן (כמו שאר המוצרים), ניתן למצוא באינטרנט! כן כן, ממש כך ואם אתם סקפטיים לגבי העניין, אז רק נספר לכם שזה חוסך הרבה זמן והרבה כסף. כמעט כל עסק לריהוט גן מחזיק באתר או עמוד פייסבוק שבו ניתן להתרשם מהמוצרים, הדגמים והמחירים. כך תוכלו לעשות סינון ראשוני ולצאת מהבית רק אל המקומות שמייצרים דברים לטעמכם. החיפוש הופך למהיר יותר ויעיל הרבה יותר. כמובן שישנם עסקים שמציעים אתרי אינטרנט למכירת ריהוט גן (כמו ביוגארדן למשל...) שיחסכו לכם גם את היציאה מהבית ותוכלו להזמין את הפריטים שאהבתם ישירות מהספה.
שולחנון מעץ מלא לגינה
משולחן עץ קטן ועד מערכות ישיבה משולבות - ניתן להזמין גם באתר ביוגרדן
ריהוט גן איכותי במחיר נוח - יש דבר כזה?
אז מה יותר חשוב לכם איכות או מחיר נוח? אנחנו אומרים שלא תמיד אתם חייבים לבחור, במיוחד אם מדובר בריהוט גן מעץ מלא. ניתן למצוא ריהוט גן איכותי במחירים שפויים לחלוטין כך שהדילמה הזו נפתרת די בקלות. אנחנו בביוגארדן מאמינים שלגינה שלכם מגיע הטוב ביותר ושאין סיבה שתשברו תכניות חיסכון כדי לרהט את הגינה שלכם. אנחנו מציגים מגוון גדול של ריהוט גן מעוצב: שולחנות פיקניק, מערכות ישיבה לגינה, נדנדות, ספסלי אחסון, בתי עץ לילדים ועוד. אנחנו מזמינים אתכם להתרשם מהמחירים ההוגנים ומהאיכות והעמידות של הרהיטים.