שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

חדשנות ומקוריות בתכנון והקמת גינות

אחרי שאתם מסיימים יום עבודה ארוך ומפרך אתם סוף סוף מגיעים הביתה. בבית מחכה לכם כוס הקפה המיוחלת וקצת זמן איכות עם כל המשפחה.

דמיינו שאת שעות הפנאי היקרות כל-כך האלו תעבירו בגינה שהיא התגשמות כל החלומות שלכם. עם קצת מאמץ ותכנון גינה נכון הדמיון הזה יכול להפוך למציאות יום יומית נעימה במיוחד. כשניגשים למשימה של תכנון ועיצוב גינה צריך לעשות עבודה שטח והכנה מוקדמת. צריך לבדוק מגמות וטרנדים בעיצוב הגינה ולבדוק האם וכיצד נוכל ליישם אותם גם בגינה שלנו. המטרה הסופית היא להקים גינה יפה ומקורית שתתאים לצרכים שלנו, לתקציב שלנו ובעיקר כזו שתהיה אי ירוק של שקט ושלווה. בדיוק כמו בעיצוב בתים או בגדים, גם בתחום הגינות ישנם חידושים כל הזמן שאפשר ליישם אותם כדי ליצור גינה מיוחדת שלא רואים בכל יום.
טרנדים בעיצוב גינה 2018
התחום של עיצוב גינות משתנה ומתעדכן מידי שנה וכולל בתוכו חידושים, טרנדים ומגמות. בין הטרנדים שילוו אותנו בשנת 2018 וגם ב-2019 נראה עיצוב גינות חסכוניות למים, עיצוב גינות ים תיכוניות (עם צמחים  ועצים שלא דורשים השקייה רבה), עיצוב גינות בסגנון טרופי (עם צמחיה פרועה ומראה בסגנון ג'ונגל), ובאופן כללי גינות עם הרבה ירוק בעיניים מבלי לבזבז על כך הרבה מים. הדרישה לחיסכון במים מתבטאת היטב במגמות הבולטות בתכנון גינות בשנים האחרונות וכנראה גם בשנים שיבואו.
אדנית עץ ענקית
שילוב אדניות עף בצבעי תורכיז ים תיכוני
עיצובים מקוריים לגינות
כולנו רוצים להיות מקוריים וחדשנים וכולנו רוצים שהגינה שלנו תבטא קידמה, אסתטיקה ושכל מי שיראה אותה יתלהב ויתרגש. הרצונות האלו ברורים ומובנים אלא שחשוב לזכור שבסופו של דבר הגינה שלנו צריכה לענות על הצרכים שלנו. זה יכול להיות הסגנון הכי יפה ומקורי אך אם הוא לא יתאים לתנאי השטח ולציפיות שלנו מהגינה, זה לא יהיה שווה דבר. ההמלצה שלנו היא לנסות לשלב בין סגנונות עיצוב מקוריים שאהבתם לבין הנתונים הקיימים. זוהי לא משימה פשוטה אך אם תצליחו למלא אותה תוכלו ליהנות מגינה במראה מקורי שמותאמת אליכם באופן אישי.
ריהוט גן מקורי וחדשני
לאחר הקמת הגינה, שתילת העצים, התקנת פרגולה או דק מגיע השלב של עיצוב וריהוט הגינה. גם בשלב הזה ניתן לבטא מקוריות וחדשניות ולבחור בריהוט גן חדשני ואיכותי שישלים את המראה הכולל של גינה מעודכנת ואסתטית. אלו יכולות להיות אדניות מעוצבות בצבעים שונים, פינות ישיבה מעץ, נדנדות גינה, שולחנות גן ופריטים נוספים. ניתן גם להציב בגינה ריהוט גן לילדים כמו למשל: מתקני טיפוס, בתי עץ לילדים, נדנדות, ערוגות גינת ירק ועוד. מקוריות וחדשנות הן חשובות אך מה שחשוב לא פחות הוא שהגינה תשרת את הצרכים שלכם ותהיה פינה קסומה של שקט ושלווה. ריהוט גן איכותי וצבעוני בשילוב עם תכנון ועיצוב חכמים יהפכו אותה בדיוק לכזו.