שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

חברות עיצוב גינות במרכז

גם בלב העיר אפשר להרגיש בכפר, גם שטח קטן אפשר להפוך לגינה ירוקה ואהובה

גם במרפסת הגבוהה ביותר אפשר ליהנות מגינה ירוקה שכל כולה חיבור לטבע ובקיצור - הבנתם את הרעיון, חלומות גינה נועדו שיגשימו אותם בכל מצב ובכל מקום. חברת ביוגארדן עוסקת בעיצוב, תכנון והקמת גינות במרכז הארץ ובאזורים נוספים. נשמח ליצור גם עבורכם פינה קסומה ונעימה שתהיה מעוצבת בקפידה כדי לשמש אתכם לצרכים שלכם ולרצונות שלכם. גינה היא הרבה מעבר ל"נקודה יפה" בבית. גינה היא צורך מהותי שמעניק לדיירי הבית אווירת רוגע ושלווה שאף חלק בבית לא יכול להעניק.
עיצוב גינות במרכז הארץ
גינות יוקרתיות, גינות נוי, גינות בפנטאהוזים, גינות בשטחים גדולים במיוחד, גינות בבתי ספר ומוסדות חינוך אחרים ועוד. את כל אלו אנו מעצבים ומתכננים כבר שנים רבות במקצועיות ובעיקר - באהבה גדולה. אנחנו מאמינים שלכולם מגיע ליהנות מגינה ירוקה שמותאמת לצרכים שלהם. אם אתם מחפשים חברה לביצוע או תכנון גינות במרכז הארץ אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר וביחד נצא למסע לתכנון ועיצוב גינת החלומות שלכם.
 
עיצוב גינות בוטיק במרכז
כשמעצבים ומתכננים גינה, בדיוק כמו שעושים בעיצוב של שאר הבית, יש להתייחס לכך בכל הרצינות הדרושה. למרות שנדמה שאפשר "לשתול פה עץ אחד ושם שיח אחר ותהיה גינה" - לא כך הדבר. גם בעיצוב גינות יש טרנדים ומגמות, יש סגנונות ויש קווים שצריך לשמור עליהם כדי שהגינה תהיה אסתטית ויפה. חברת ביוגארדן מעצבת גינות בוטיק פרטיות (וגם במקומות ציבוריים) תוך שימוש בניסיון הרב שצברנו בתחום ובהקפדה על הקשבה מלאה לצרכים שלכם ולתנאי השטח הקיימים.
עיצוב גינות בפנאהוזים
בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים המתגוררים בפנטהאוזים ובדירות גג מבינים כי אין שום סיבה שהם יוותרו על גינה ירוקה, נעימה, ומפנקת. שטח המרפסת הוא גדול במיוחד ואם מתכננים ומעצבים אותו בקפידה ובמחשבה, אפשר להגיע לתוצאות יפות במיוחד. ניתן לעצב את הגינה באמצעות דשא סיננטי, אדניות בגדלים שונים, להציב ריהוט גן איכותי, עצים, צמחי תבלין ופרחים - וכך ליצור שטח "טבעי" גם במקום הרחוק ביותר מהקרקע ומהאדמה. הדרך להגיע לתוצאות מושלמות היא תכנון ועיצוב מדויק שלוקח בחשבון את תנאי השטח המאתגרים מבלי לוותר על החלומות לפינה ירוקה.