שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

חברה לעיצוב והקמת גינות

ריהטתם את הבית, עשיתם את המטבח שתמיד חלמתם עליו, עיצבתם את חדרי הילדים ועכשיו סוף סוף התפניתם לגינה

למעשה עכשיו הגיע הרגע הכיפי והמיוחד מכולם. בעיננו הוא גם הרגע החשוב מכולם ואם תשאלו אותנו נגיד לכם שגינה היא החלק שתשתמשו בו הכי הרבה. אם היא רק תהיה מעוצבת ומתכוננת כהלכה היא יכולה בקלות להפוך לחלק הכי אהוב בבית. חברת "ביוגארדן" עוסקת בעיצוב והקמת גינות מכל הסוגים. גינות פרטיות, גינות במוסדות חינוך, גינות במרפסות ועוד. הגיע הרגע שלכם להגשים את החלומות הירוקים שלכם ואנחנו כאן בדיוק בשביל זה!
גינה מעוצבת ביישוב בדרום
דוגמא לפרויקט הכולל: תכנון, ביצוע וריהוט גינה במושב
איך בוחרים חברה לעיצוב גינות?
אחרי שפיניתם את התקציב הדרוש הגיע רגע האמת של בחירת חברה לעיצוב והקמת גינות. אז איך יודעים במי לבחור? איך מוודאים שהחברה מקצועית ואמינה? אחת הדרכים הטובות ביותר היא לראות עבודות של החברה ולהתרשם מגינות שכבר עשתה. כך תוכלו לקבל מושג על היכולות שלה ועל האפשרויות שהיא מציעה ללקוחותיה. בנוסף לכך, חשוב לבדוק שהחברה בעלת ניסיון בעיצוב גינות, שהיא מעודכנת בסגנונות השונים ושהיא מומלצת על ידי לקוחות העבר שלה.
אדריכלי נוף להקמת גינה פרטית
תפקידם של אדריכלי נוף הוא חשוב ומשמעותי והם למעשה יתכננו וישרטטו עבורכם את הגינה שאתם חולמים עליה. חשוב להבין שברוב המקרים תפקידו של אדריכל נוף מסתיים לאחר שלב תכנון הגינה כאשר על שלב הביצוע אחראים גננים. אנחנו בביוגארדן מאמינים שתכנון והקמת גינה הוא שלב אחד שלא ניתן להפריד בינו ובדיוק בגלל זה אנחנו מלווים את הפרויקט מתחילתו ועד לסופו. נהיה איתכם מהשלב שבו תעדכנו אותנו על כל החלומות והצרכים שלכם, דרך השלב שבו נקים את הגינה כולה ועד לשלב שבו תשתו את כוס הקפה שלכם בגינה המעוצבת והמושלמת שלכם. אנחנו מקפידים על עיצוב גינות והקמת גינות מקצועיים ומעודכנים שכוללים: בניית פרגולות, בניית דקים, שתילת עצים, צמחים ופרחים ואפילו ריהוט גן מעץ.
מחירון עיצוב גינות
מחיר הקמת גינה אינו דבר אחיד והוא תלוי בכל-כך הרבה גורמים: שטח הגינה, הצמחים שתבחרו, מצב הגינה לפני, האם תבחרו להתקין פרגולה או דק, איזה ריהוט גן תבחרו ועוד… בפגישת ייעוץ עם חברת להקמת גינות תקבלו הצעת מחיר שתכלול את כל מה שבחרתם שיהיה בגינה שלכם. זכרו שגינה מעוצבת היא גינה שתרצו לבלות בה ולארח בה ולכן ההשקעה הכספית בהחלט יכולה להשתלם. חשוב להתייחס לגינה כחלק בלתי נפרד מהבית ולהשקיע בעיצובה את המשאבים והתקציב הדרושים. אנחנו מזמינים אתכם להתרשם ממגוון העבודות שלנו, מהניסיון שצברנו ומאהבה הגדולה שלנו לתחום. מבטיחים להקשיב לכל החלומות שלכם ולהקים עבורכם גינה שפשוט לא תרצו לעזוב...