שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

חברה להקמת גינות

כוס הקפה שלכם יכולה בקלות להיות מפנקת הרבה יותר, החגיגות שלכם יכולות בקלות להיות שמחות יותר, הילדים שלכם יכולים לשחק וליהנות יותר וכל שעות הפנאי שלכם יכולות להיות מהנות הרבה הרבה יותר.

כל מה שצריך בשביל שזה יקרה הוא גינה מעוצבת ומטופחת ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן. חברת ביוגארדן עוסקת בתכנון והקמת גינות פרטיות וציבוריות כבר מעל 15 שנה. נשמח לעזור לכם ליצור פינה ירוקה שתוכלו לשבת בה ולארח בה ואפילו להפוך אותה לחלק האהוב ביותר בבית. מוזמנים ליצור איתנו קשר וביחד נצא למסע משותף של טבע, צבעים, ריחות והמון כיף.
חברה לעיצוב גינות במרכז
יש את אלו שיכולים לעשות הכל בעצמם ולא זקוקים לעזרה. יש להם את הכישרון, את הכלים ואת הזמן להקים ולעצב את הגינה שהם תמיד חולמים עליה. גם אם לא התברכתם בכישורים ובזמן פנוי אין שום סיבה שתוותרו על החלום של גינה ביתית מעוצבת ומטופחת. ביוגארדן חברה לעיצוב גינות תעזור לכם להגשים את החלום ותדאג שיהיה לכם שטח מעוצב בדיוק כמו שתמיד רציתם.
גינה מעוצבת בבית במושב
תכנון והקמת גינה מא' ועד ת' - "ביוגארדן"
מעצבי גינות מומלצים
אז אחרי שהחלטתם להפקיד את משימת תכנון ועיצוב הגינה שלכם בידי אנשי מקצוע הגיע הרגע של בחירת חברה לעיצוב גינות. אז איך עושים את זה ? איך יודעים שאלו מעצבי גינות מומלצים שיקימו לכם את הפינה שתמיד חלמתם עליה? תמונות של גינות מעוצבות הן דרך מצוינת להתרשם מהדברים שהחברה עושה. כך תוכלו לקבל מושג על הקווים העיצובים ועל היכולות שלה. כמו כן תוכלו לבקש המלצות מלקוחות קיימים שבחרו בחברה ולשמוע מהם על התהליך ועל שביעות רצונם.
עיצוב גינות פרטיות
כשבוחרים מעצב גינות, אדריכל נוף או גנן יש לשים לב שהוא יכול לספק לכם את כל מה שאתם צריכים. עיצוב גינות בבתים פרטיים צריך לכלול פרמטרים שונים כמו למשל: התקנת פרגולת צל, דק, ריהוט גן, ריצוף שבילים, מחסן גינה, שתילת צמחים, דשא סינטטי וכל מה שאתם רוצים שיהיה בגינה שלכם. כדאי לבחור מעצב גינות ש"יסגור לכם את כל הפינות" ויחסוך לכם הסתובבויות וכאבי ראש. אנחנו בביוגארדן מתכננים ומבצעים הקמת גינות מ-א' ועד ת'. אנחנו מקפידים על תכנון גינה מדויק שכולל את כל הפרמטרים שהוזכרו וכאלה נוספים. נדאג לכל מה שצריך כדי שלכם יהיה ראש שקט וגינה מעוצבת בדיוק כמו זו שמופיעה בחלומות שלכם.