שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

השוואת מחירי תכנון גינה

תכנון גינה, בדיוק כמו תכנון מטבח, חדר שינה או כל חלק אחר בבית, עולה כסף.

מעצבי גינות, בדיוק כמו אדריכלים ומעצבי פנים, עובדים שעות רבות כדי ליצור גינות מעוצבות ומדויקות שמתאימים לצרכים שלכם. אז כן, זה עולה כסף וגם פה תוכלו למצוא קשה רחבה במיוחד של מחירים. המחיר של הקמת גינה תלוי כמובן בגודל שלה, בדברים שתרצו שיהיו בה ובפרמטרים נוספים. השוואת מחירי תכנון גינה היא דרך מצוינת למצוא את המחיר המשתלם ביותר אבל יש עוד דברים שכדאי לקחת בחשבון כשבוחרים מתכנן גינות, ולא רק המחיר. הנה כל הפרטים
כמה עולה לעצב גינה?
קצת קשה לענות על שאלה כזו שכן מחירון תכנון גינות הוא לא משהו קבוע ויציב אלא משהו שתלוי בגורמים שונים. אפשר לתכנן גינה במאות אלפי שקלים ואפשר לעשות את זה בתקציב נמוך יותר של כמה אלפים. הכל תלוי במה תרצו שיהיה בגינה שלכם. האם אתם חולמים על גינה עם דק ופרגולה או שאתם "מסתפקים" בשתילה של כמה עצים ופרחים?
האם אתם רוצים ריצוף שבילי בטון או חיפויי קרקע זולים יותר כמו רסק עץ למשל? לכל אחד מהדברים יש מחיר אחר והמחיר הסופי של תכנון הגינה ייקבע, בין היתר, בהתאם לחומרי הגלם. ההמלצה שלנו היא להגדיר מראש תקציב העומש לרשותכם ומכאן לצאת לשלב תכנון הגינה. המלצה נוספת היא להקצות לעניין תקציב ראוי ומכובד כי הרי בסופו של דבר הגינה היא חדר נוסף בבית וגם היא צריכה להיות מעוצבת ולשמש אתכם כהלכה.
דברים שצריך לשים אליהם לב בתכנון גינה
עמידה בתקציב היא חשובה אבל היא לא הדבר היחיד שיש לשים אליו לב. חשוב לזכור שהגינה אמורה למלא את הצרכים שלכם ולשמש אתכם לכל החיים, בדיוק כמו הבית. תכנון גינה צריך לקחת בחשבון את הצרכים שלכם, את אופי המשפחה, את תנאי השטח הקיימים ואת החלומות שלכם. כל אלו ישמשו את מתכנן הגינות ביצירת גינה שעומדת בכל הדרישות שלכם. שימוש בחומרי גלם איכותיים יבטיח גינה חזקה ועמידה שתשמש אתכם לאורך שנים וגם אם זה מייקר את התכנית, ההשקעה בהחלט משתלמת.
תכנון גינה לפי תקציב
מחירי הקמת גינה, כאמור, הם לא משהו אחיד אלא משתנים בהתאם לדברים שאתם רוצים וחולמים עליהם. אם אתם מחליטים לערוך השוואת מחירים חשוב שתשוו בין תכניות זהות כדי להבין בדיוק היכן תקבלו הצעת מחיר משתלמת יותר. ניתן לתכנן גינה כמעט בכל תקציב כך שגם אם עומד לרשותכם תקציב נמוך תוכלו ליהנות מגינה מעוצבת וירוקה. כמובן שככל שהתקציב שלכם יהיה גבוה יותר תוכלו לשלב בגינה אלמנטים רבים יותר אך זה לא מחייב. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר וביחד נתכנן גינה מעוצבת בהתאם לתקציב שלכם.