שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

השוואת מחירי ריהוט גן

אנחנו בביוגארדן מאמינים (טוב אולי אנחנו גם קצת משוחדים) שריהוט גן מעץ מלא הוא האפשרות העדיפה ביותר והוא זה שיגרום לגינה שלכם להיות המקום הנעים והיפה ביותר בבית ואפשר לעשות זאת בלי לקרוע את הכיס

תמיד חלמתם על בית עם גינה ועכשיו החלום הזה סוף סוף התגשם! יש לכם בית ויש לכם גינה (או מרפסת מפנקת), ואתם יכולים לסיים את היום עם כוס קפה באוויר הפתוח. אלא שחלום על בית עם גינה לא יכול להיות שלם בלי ריהוט גן שיהפוך את החלום למושלם. שוק רהיטי הגן מוצף באינספור אפשרויות ובמגוון עצום של רהיטים מכל הסוגים, הגדלים והצבעים. אחת הדרכים לרכישה מוצלחת היא לערוך השוואת מחירים לרהיטי גן וכך למצוא את העסקה המשתלמת ביותר. אלא שלפני השוואת המחירים יש לבחור את סוג הריהוט הרצוי לכם.
השוואת מחירים פינות ישיבה לגינה
אי אפשר לדבר על ריהוט גן בלי לדבר על פינות ישיבה. מדובר ברהיט חובה לגינה שלכם והראשון שאתם צריכים לדאוג לו. מומלץ להשקיע בפינת ישיבה איכותית לגינה, כזו שתשמש אתכם שנים רבות ותעמוד בכל תנאי מזג האוויר. כזו שלא תצטרכו לדאוג אם היא תירטב או אם קרני השמש יפגעו בה וכמובן גם כזו שתהיה נוחה ומפנקת. מחירי פינות ישיבה נעים על טווח רחב במיוחד ויכולים להתחיל ממאות בודדות ולהגיע גם עד עשרות אלפי שקלים. גם החומרים שמהם עשויות פינות הישיבה הנמכרות כיום הם רבים ומגוונים וניתן למצוא פינות ישיבה מראטן סינטטי, פינות ישיבה מעץ מעובד וכמובן גם פינות ישיבה איכותיות מעץ מלא.
אדניות עץ לגינה
אדניות הן אמנם לא ריהוט (כלומר לא תשבו עליהן באופן פיזי) אבל הן בהחלט אביזר שמומלץ מאוד להציב בגינה שלכם. אדניות הן כמו תכשיטים והן יכולות לשדרג בקלות ובלי יותר מאמץ את הגינה שלכם. אנו מזמינים אתכם להתרשם משלל האדניות המעוצבות שלנו ולבחור את אלו המתאימות לכם ביותר. סולם האדניות הוא מוצר הדגל שלנו והוא מאפשר לכל אחד לגדל פרחים וצמחים גם אם אין ברשותו שטח גדול. מדובר באדניות חכמות שחוסכות מקום רב אך עדיין מאפשרות לגדל צמחים בשטח של למעלה משני מטרים.
השוואת מחירים שולחנות עץ לילדים
אזור הגינה או המרפסת שלכם משרת את כל בני הבית וכן, גם את הילדים. זה אומר שמוטב שתדאגו גם לריהוט שמתאים עבורם ויהפוך את השהייה שלהם בגינה לכיפית ונעימה במיוחד. שולחנות פיקניק לילדים הם בדיוק מסוג הדברים שהופכים את הגינה לאזור של כל המשפחה ולא רק שהם אהובים במיוחד על הילדים, הם גם שומרים על הבית נקי יותר! איך בדיוק? כשיש בגינה שולחן פיקניק מותאם לילדים, כל הארוחות עוברות לשם. הילדים שמחים יותר, ההורים רגועים יותר וכולם מרוצים! מחירי שולחנות פיקניק לילדים נעים גם כן על טווח גדול במיוחד וחשוב לוודא שאתם בוחרים בשולחן איכותי ויציב, עשוי מעץ מלא, וכזה שמותאם לשהייה בחוץ.