שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

השוואת מחירים ריהוט גן

החלום על "בית עם גינה" לא יכול להתגשם ללא ריהוט גן איכותי שישלים את התמונה ויגרום לגינה שלכם להיראות בדיוק כמו בחלום.

הרי מה שווה שטח עם עצים וצמחים אם אין איך לשבת בו וליהנות ממנו? רהיטי הגינה הם אלו שמשלימים את התמונה במלואה ויכולים להפוך את הגינה לחלק הכי אהוב בבית. אז איך קונים ריהוט גן? איך מוודאים שמה שאנחנו קונים הוא הריהוט המשתלם ביותר? השוואת מחירים כמובן. הדרך הזו תאפשר לכם לבחון את מחירי רהיטי הגינה הקיימים בשוק, לקבל מושג ראשוני על המחירים ולבחור את המתאימים לכם ביותר. בתוך תהליך השוואת מחירים לריהוט גן שתעשו אנו מזמינים אתכם להתרשם ממגוון מוצרינו ומזכירים לכם שכל הרהיטים שלנו מיוצרים מעץ מלא באיכות גבוהה במיוחד והם מתאימים לשהייה בחוץ.
מחירי פינות ישיבה מעץ לגינה
בכל הנוגע למערכות ישיבה לגינה ישנו מבחר עצום וכגודל המבחר כך גם גדול הוא טווח המחירים. ניתן למצוא מערכות ישיבה שיראו לנו זולות במיוחד וכאלה שהמחיר שלהם עשוי להיות יקר באלפי שקלים משל האחרות. העניין עם פינות ישיבה מעץ לגינה הוא שהן צריכות לשמש אתכם לזמן רב והן צריכות לעמוד בתנאי שטח "מאתגרים". מסיבה זו עליהן להיות איכותיות במיוחד ולכם אסור להתפתות אחר פינות ישיבות במחירים זולים במיוחד. פינות ישיבה מעץ מסוג זה עלולות להתבלות ולהישחק במהירות, דבר שייאלץ אתכם להחליף אותן בתדירות גבוהה וזו לא המטרה.
השוואת מחירים נדנדות עץ לגינה
נדנדת עץ לגינה היא פינוק אמיתי שעושה את ההבדל בין גינה "רגילה" לגינה חלומית ומפנקת שפשוט לא רוצים לעזוב. שוק רהיטי הגינה מציע שפע של נדנדות עץ לגינה במחירים שונים, מה שהופך את הבחירה לקשה יותר. זכרו שנדנדת עץ לגינה צריכה להיות בטיחותית ויציבה וממש לא כדאי להתפשר על כך. אנחנו בביוגארדן מייצרים נדנדות עץ בעיצובים שונים הן לילדים והן למבוגרים ומקפידים על שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר ועל תכנון מוקפד שיצור גם נדנדות אסתטיות וגם נדנדות בטיחותיות.
שולחן פיקניק לילדים מחיר
רהיט נוסף שיכול לשדרג לכם את הגינה הוא שולחן פיקניק לילדים. מדובר בשולחן שמותאם במיוחד למידות של הקטנטנים ומאפשר להם לשבת סביבו לארוחות, יצירה ולכל פעילות אחרת. מחירי שולחנות פיקניק לילדים נעים גם הם בטווח גדול במיוחד והשוואת מחירים תסייע לכם לבחור את המוצר המתאים ביותר עבורכם. חשוב לזכור כי זהו רהיט שאמור לעמוד בחוץ (בגשם ובשמש) ולכם עליו להיות איכותי. עדיף לשלם יותר מאשר לקנות מוצר שאינו איכותי ודורש תחזוקה או תחלופה רבות.