שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

השדרוג הבא שלכם: ריהוט מעץ לגינה

אחרי שהשקעתם בעיצוב הבית, חדרי השירותים וכמובן דאגתם למטבח מפנק מהחלומות, הגיע הזמן לשדרוג הבא: הגינה שלכם!

אם תשאלו אותנו זה לגמרי החלק החשוב ביותר, אבל כל אחד וסדר העדיפויות שלו ואף פעם לא מאוחר לדאוג לגינה מהחלומות. אז מה צריך? ריהוט גן כמובן. ריהוט מעץ מלא, איכותי, מפנק, שידאג לכם לפינה ירוקה ונעימה של שקט ושלווה. איך בוחרים ריהוט גן? למה צריך לשים לב? וכמה יעלה לכם התענוג ? צוות המומחים של ביוגארדן עם כל מה שצריך לדעת בדרך לגינה מושלמת.
דברים שחשוב לדעת לפני שקונים ריהוט גן
חיפוש קצר ברחבי הרשת יחשוף אתכם לסוגים רבים של רהיטי גינה ותגלו שהמשימה היא לא כזו פשוטה כמו שחשבתם שתהיה. יש רהיטי גינה מחומרים סינטטים כמו ראטן וקש, יש כאלה ממתכת ויש ריהוט גן מעץ מלא. אולי אנחנו משוחדים אבל אנחנו בעד האופציה האחרונה שתבטיח לכם גינה מעוצבת ומדויקת. רהיטים מעץ מלא משתלבים מצוין במראה של חוץ ואם הם מיוצרים באיכות גבוהה הם יהיו עמידים יותר משאר הסוגים. אז למה כדאי לשים לב? קודם כל וודאו שמדובר בעץ מלא ולא בחומרים מעובדים אחרים. שנית, וודאו שהרהיטים צבועים בצבעים וחומרים שמאפשרים להם לשהות בתנאי חוץ מבלי להיהרס או להישחק. בנוסף לכך, הקפידו לבחור רהיטי גינה נוחים ומפנקים שיהפכו את שעות הפנאי לנעימות ונינוחות.
שולחן קקל
שולחן קקל מעץ לגינה פרטית
מחירי רהיטים לגינה - כמה עולה התענוג?
אנחנו יודעים שריהוט הגינה הוא מסוג הדברים שנשארים לסוף ונדחקים לתחתית הרשימה בעקבות שיקולי תקציב כאלה ואחרים. ברור לנו ומובן שיש דברים דחופים יותר ובכל זאת אנחנו מאמינים שגינה מרוהטת ומעוצבת יכולה לשדרג את החיים שלכם בצורה משמעותית. וכמה יעלה לכם התענוג? ובכן, מחירי רהיטי גינה משתנים בהתאם לסוג החומר, ליצרן ולפרמטרים נוספים. ניתן למצוא רהיטים זולים לגינה לצד מערכות ישיבה לגינה שיעלו עשרות אלפי שקלים ואף יותר. הבחירה צריכה להיות בהתאם לתקציב העומד לרשותכם אך ההמלצה היא לבחור ריהוט גן איכותי, גם אם זה יהיה כרוך בהוצאה גבוהה יותר. זוהי הוצאה משתלמת לטווח הארוך שכן רהיטים איכותיים יחזיקו לכם מעמד לאורך שנים.
ריהוט גן לילדים - כי גם לקטנטנים מגיע!
ואם כבר מדברים על שדרוג משמעותי אי אפשר שלא לדבר על ריהוט גן לילדים. כאן באמת טמון השדרוג. הרי בסופו של דבר הגינה שייכת לכל בני הבית, לגדולים ולקטנים. אז כדי שהגינה שלכם תהיה באמת מקום מהנה לכל המשפחה, עליכם לדאוג שגם לקטנטנים יהיה ריהוט גן מעץ שמותאם למידותיהם. פינות ישיבה מעץ, שולחנות פיקניק (שולחנות קק"ל), נדנדות עץ וגם מתקני משחק מעץ. זו הדרך לשדרג את הגינה ולהפוך אותה לאי אמיתי של כיף ופינוק. בואו להתרשם מפריטי ריהוט עץ ייחודיים בעיצוב מקורי מבית ביוגארדן. כל הרהיטים שלנו (למבוגרים או לילדים) מיוצרים על ידנו בנגריה שלנו, מעץ מלא ואיכותי והם כולם מותאמים לשהייה בחוץ. נשמח לעזור לכם לשדרג את הגינה ולהפוך אותה בקלות לחלק הכי אהוב בבית.