שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

הסיבות שיגרמו לכם לא לוותר על אדנית מעץ מלא

גם אם אתם גרים בקומה ה-20 מגיע לכם ליהנות מקצת ירוק בעיניים. לפתוח את הבוקר עם תה עשיר בצמחים שגידלתם בעצמכם, לבשל עם עשבי תיבול אורגניים וטריים או סתם ליהנות מיופיים של הפרחים ששתלתם וטיפחתם.

גם אם אין לכם קרקע מלאת אדמה החלום הזה יכול להתגשם. באמצעות אדניות עץ מלא שישמחו להיות הגינה שלכם בכל מקום שלא תרצו. מחפשים את האדנית המושלמת? אנחנו מזמינים אתכם להתרשם מקולקציית האדניות שלנו שמיוצרות כולן מעץ מלא וצבועות בצבעים שעמידים למים ולשמש. מדובר באדניות מעוצבות ואיכותיות שילוו אתכם לאורך שנים ויעזרו לכם לגדל בהצלחה כל דבר שתרצו. נכון שגידול פרחים וצמחים דורש השקעה, ואולי אפילו קצת מאמץ, אבל באמת שלא כדאי לכם לוותר על זה. הנה כמה סיבות טובות להצטייד עוד היום באדניות מעץ מלא. בואו להגשים חלומות ירוקים!
אדנית וינטג
אדנית עז צבעונית בסגנון וינטאג'
הופכות את האוכל שלכם לטעים יותר
זה לא סוד שרבים בוחרים לגדל באדניות שלהם צמחי תבלין ולגמרי אפשר להבין למה. אין כמו תבלינים טריים ורעננים שקטפתם הרגע מהגינה שלכם. בלי חומרים משמרים, בלי ריסוס ובלי חיידקים שעלולים להעיב על התבשילים שלכם. כמה פשוט ככה טעים: מהאדנית ישר לסיר! אפשר לגדל נענע, פטרוזילה, כוסברה, וכמובן גם ירקות ותבלינים נוספים. אדנית מעץ מלא מהווה "מצע מנותק" מהאדמה, מה שתורם לגידול מהיר יותר של השתילים. זו הדרך הטובה ביותר לגדל תבלינים וליהנות מתבשילים מתובלים ומלאי טעם.
הופכות את היום שלכם ליפה יותר
אם תבלינים ובישול זה לא כל-כך הקטע שלכם, זו עדיין לא סיבה מספיק טובה לוותר על אדניות במרפסת או בגינה שלכם. האדניות יקבלו אליהן באהבה גם פרחים או צמחי נוי שבאופן מיידי יעשו את היום שלכם יפה יותר. הרי אין כמו קצת צבע בשביל להתמלא באופטימיות שתלווה אתכם לשאר היום. אין כמו לפתוח את היום עם קפה טוב מול אדניות צבעוניות מלאות בפרחים יפים וצבעוניים. בואו לבחור את הדגם האהוב עליכם והכניסו נקודות של צבע ויופי למרפסת שלכם. תודו לנו אחר כך.
הופכות את האוויר הנעים יותר ואת האווירה לנעימה הרבה יותר!
זה לא סוד שגידול צמחים תורם לאוויר נעים יותר. לא ניכנס כאן לעקרונות מעולם הביולוגיה, אבל כן נגיד לכם שצמחים עושים אווירה מעולה וקשה להתחרות בהם בעניין הזה. רבים חושבים שבגלל שהם גרים בבניין קומות או בדירות קטנות בלי מרפסת, הם צריכים לוותר על התענוג אבל זה ממש לא כך. עם אדניות עץ אפשר לגדל צמחים בכל מקום, גם במקומות שרחוקים מאוד מהקרקע...