שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

היתרונות הבולטים של ריהוט גן מעץ

הדרך הטובה ביותר לסיים יום מפרך היא בשתיית כוס קפה בגינה או במרפסת, לנשום אוויר טוב וליהנות מהחוץ

אז אפשר לעשות את זה על ריהוט קש, מתכת, ראטן סינטטי או אלומיניום ואפשר לעשות את זה על ריהוט גן מעץ מלא. אנחנו כאן בשביל האופציה הזו שלא רק שהיא יפה הרבה יותר (בעיננו כמובן), אלא שהיא גם איכותית יותר ובעלת יתרונות רבים יותר. ריהוט גן מעץ מלא הפך כבר מזמן לאופציה המבוקשת והפופולרית ביותר ואנחנו לגמרי יכולים להבין למה. עדיין לא משוכנעים שכדאי? הנה כמה יתרונות בולטים שעשויים לשכנע אתכם באופן סופי.
ריהוט גינה עמיד ואיכותי
היתרון המובהק של ריהוט מעץ מלא הוא העמידות הגבוהה שלו והעובדה שהוא יכול לשרת אתכם לאורך שנים רבות במיוחד. בעוד אורך החיים של ריהוט גינה שעשוי מחומרים סינטטיים כאלה ואחרים אינו גדול במיוחד, רהיטי העץ המלא מחזיקים לאורך זמן. עץ מלא הוא עמיד יותר, יציב יותר, חזק יותר ולכן מדובר בחומר המושלם לריהוט שמיועד לשהות בחצר. אנחנו בביוגארדן מקפידים לצפות את כל הרהיטים שאנו מייצרים בצבעי FLOOD שהם בעלי הגנה מיוחדת מפני קרני שמש או גשם, מה שמעניק להם חיים ארוכים אפילו יותר.
מראה אסתטי ומעוצב
נכון שעל טעם ועל ריח אפשר להתווכח אבל העובדות בשטח מוכיחות שרבים מהאנשים מעדיפים את המראה של רהיטי גינה מעץ מלא על פני רהיטים המיוצרים מחומרים אחרים. משהו באסתטיקה ובטבעיות של העץ המלא מתאים הרבה יותר לגינה ולמרפסת ומשתלב בהם בצורה הרמונית במיוחד. באמצעות ריהוט מסוג זה תוכלו ליצור לעצמכם פינת חמד מעוצבת ואסתטית שלא תרצו לעזוב.
עמידות גבוהה בפני לחות, קרני שמש ותנאי מזג אוויר אחרים
העץ המלא הוא חומר חזק במיוחד שיכול להתמודד כראוי עם תנאי מזג אוויר כאלו ואחרים. הנתון הזה חשוב במיוחד כשמדובר על ריהוט גן שמיועד לשהות בחוץ ולהתמודד עם התנאים האלו. גם אם תקפידו לכסות אותו מידי יום לא תוכלו למנוע מלחות וקרני UV לחדור אליו באופן ישיר, וכאשר יהיה זה ריהוט שאינו מעץ מלא זה בהחלט עלול לפגוע בו. אנחנו בביוגארדן מאמינים שהרהיטים צריכים לעבוד בשבילכם ולא אתם בשבילם ולכן אנו מקפידים לייצר ריהוט גן איכותי שעומד איתן בפני מזג אוויר. זה אומר שלא תצטרכו לכסות אותו או לדאוג לו וכן תוכלו ליהנות ממנו כל השנה ולאורך זמן רב. זה מתאפשר בזכות העץ המלא והאיכותי שאנחנו מקפידים עליו והצבעים שמעניקים לרהיטים הגנה מרבית ולכן הנאה מקסימלית.