שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

הדברים שמתכנן גינות טוב לא ישכח להתייחס אליהם

אנחנו מזמינים אתכם לקרוא על מה אנחנו שמים דגש בגינות שלנו, איך אנחנו מוודאים שהגינה תתאים לצרכים שלכם ומהם הדברים שאסור לפספס כשמתכננים גינה.

הנה סוף סוף הגיע הרגע של תכנון הגינה. אם תשאלו אותנו זה הרגע הכי מהנה ומעניין, אבל אנחנו מבינים שיש עוד דברים שצריך לדאוג אליהם. הקמת גינה היא לא משהו שעושים בכל שנה מחדש ולכן זה חייב להיות מדויק ומושלם. תכנון והקמת גינות הם המומחיות והאהבה שלנו בביוגארדן והסיבה שבגללה אנחנו קמים בבוקר בכל יום מחדש.
הקמת גינה שמותאמת לצרכים של בני הבית
הדבר החשוב ביותר בעיננו במהלך תכנון גינה הוא התאמתה לצרכי הבית. כשאנחנו ניגשים למשימה הגורלית הזו אנחנו מקפידים לשאול את בעלי הבית כמה שיותר שאלות: האם אתם מרבים לארח? האם אתם מבלי הרבה בגינה? האם יש ילדים בבית? האם אתם חולמים על פרחים צבעוניים והאם יש לכם זמן לדאוג לתחזוקת הגינה?
גינה מעוצבת
גינה שתוכננה על ידי ביוגארדן
התשובות לשאלות האלו הן שיעזרו לנו לתכנן גינה שמתאימה לצרכים של כל דיירי הבית. כך למשל אם אין להם זמן ומשאבים לתחזק את הגינה נחשוב על תכנון גינה חסכונית במים, על חיפויי קרקע שלא דורשים התעסקות רבה מידי, על נטיעת עצים שלא מצריכים טיפול רב ודברים נוספים. כאשר גינה מתאימה לבני הבית הם ישתמשו בה יותר, ייהנו ממנה יותר וההשקעה תהיה משתלמת הרבה יותר. חשוב לזכור שמה שנראה טוב ויפה במגזיני עיצוב גינות לא מתאים לכל אחד ולא תמיד טרנדים בעיצוב גינה הם שיובילו אותנו במהלך התכנון.
תכנון גינה בהתאם לתנאי השטח הקיימים
דבר נוסף שחובה לקחת בחשבון כשמתכננים גינה הוא תכנון מדויק בהתאם לתנאי השטח. אם מדובר למשל בקרקע מדברית שמתקשה לקלוט צמחים מסוימים, נימנע משתילה שלהם וכך גם נימנע מאכזבות מיותרות. אם הגינה ממוקמת רוב שעות היום בשמש, לא נתכנן שימוש בצמחים שדורשים צל כי אחרת לא נהנה מהם.. אם נקפיד על מחקר של תנאי השטח נוכל ליצור גינה נכונה שתשרת את בני הבית למשך שנים רבות.
שימוש בחומרי גלם איכותיים שיאפשרו לכם ליהנות מהגינה כל החיים
אין ספק שהקמת גינה חדשה כרוכה בעלויות כספיות רבות ופעמים רבות ננסה לחסוך ולהימנע מהוצאות מיותרות. יחד עם זאת, חשוב להבין שחומרי גלם איכותיים הם המפתח לגינה חזקה שתשרוד לשנים רבות. אם אתם חולמים על דק או פרגולה בגינה חייבים לבנות אותם מעץ מלא ואיכותי אחרת תצטרכו להחליף אותם בכל כמה שנים. כך נכון גם לגבי ריהוט גן, נדנדות, מערכות ישיבה או כל דבר אחר שיהיה בגינה שלכם. עדיף להשקיע פעם אחת ולא לקנות חדש בכל כמה שנים. שימוש בחומרי גלם איכותיים (עץ מלא, חיפויי קרקע חזקים, בטון, ברזל וצמחים איכותיים) הוא משהו שאנחנו לא מוכנים לוותר עליו בגינות שאנחנו מקימים מתוך הבנה כי רק כך ניתן לתכנן גינה לכל החיים.