שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

הדברים שלא תרצו לוותר עליהם בבית פרטי

זה לא משנה אם מדובר בבית בשכירות או בית שקניתם במיטב כספכם והמשכנתא שלכם. מה שמשנה הוא שתרגישו בו בבית

אחרי כל כך הרבה תכניות זה סוף סוף קורה. אתם הולכים לעבור לבית הפרטי שכל-כך חיכיתם לו, הבית שהולך להפוך ל"בית עם גינה" האמיתי שלו חיכיתם. כולנו רוצים את הבית הכי יפה, הכי מעוצב, הכי מיוחד וכזה שיתן תחושה של בית. אבל מה לעשות שחלומות יש המון ותקציב הרבה פחות? עושים סדר עדיפויות! מחליטים מהם הדברים שממש לא נוכל לוותר עליהם ומהם הדברים שיכולים לחכות שיתפנה לנו תקציב נוסף. הנה רשימת המשאלות שלנו לדברים שלא נרצה לוותר עליהם בבית שלנו. כמובן שהרשימה שלכם יכולה להיראות אחרת.
גינה - חובה בכל בית פרטי!
אם כבר הגשמתם את החלום של בית פרטי, אתם חייבים גינה להשלמת החלום! אל תוותרו עליה, גם אם זה דורש מכם מאמץ והשקעה כספית. גינה היא בדיוק מה שהופך את הבית למקום שכל-כך נעים וכיף להיות בו ולמקום שלא תרצו לעזוב. גם אם יש לרשותכם שטח קטן במיוחד, דאגו שהוא יהיה ירוק ומפנק. שתלו כמה צמחים באדניות עץ, הציבו ריהוט גן איכותי ומעוצב וצרו לעצמכם את הפינה השקטה שלכם.
אדנית עץ גדולה
אדניות עץ - מעוצבות - ייצור עצמי של ביוגרדן
איך תעשו סדר בבלאגן גם אם יש לכם בית קטן?
דבר נוסף שלא כדאי לוותר עליו בבית הפרטי שלכם הוא סדר וארגון. אנחנו יודעים שזו משימה לא קלה, במיוחד אם יש ילדים ובמיוחד אם מדובר בבית לא גדול כל-כך. וללמרות הקושי והאתגר, זו בהחלט משימה אפשרית! תוכלו לגייס לטובת העניין את ספסלי האחסון שלנו שהם פתרון שגם עושה סדר וגם מכניס סטייל. אלו ספסלי עץ מלא עם מגירות שבהם תוכלו לאחסן את צעצועי הילדים, כלי עבודה, נעליים או כל דבר אחר שאף פעם אין לא מקום. זכרו שבית מסודר מעניק תחושה של שקט ורוגע וזה הרי בדיוק מה שאתם מחפשים בבית שלכם.
לא לשכוח שגם הילדים צריכים להרגיש בבית...
נכון שאתם אלו ששילמתם ונכון שאתם אלו שאחראים להכל, אבל חשוב לזכור שגם הילדים צריכים להרגיש בבית והוא צריך להיות גם המקום שלהם. למה אנחנו מתכוונים? דאגו להם לדברים שיהפכו את הבית למקום שהם אוהבים לבלות בו ולמקום שהם יוכלו לצבור דרכו חוויות ילדות בלתי נשכחות.
בתי עץ לפי הזמנה
בית עץ מעוצב לילדים
כמו מה למשל? נדנדות עץ בחצר, אולי בית עץ המיועד לילדים? משחקי חצר וכל דבר שיצליח לנתק אותם מהמסכים ויגרום להם לאהוב את הבית ולרצות להיות בו. אם יש לכם חצר (גם אם היא קטנה מאוד), תוכלו לעשות את זה בקלות רבה יותר ואם תרצו עזרה בדיוק בשביל זה אנחנו כאן.