שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

הדברים שאנחנו לוקחים בחשבון בתכנון ריהוט גן

כבר שנים רבות שאנחנו בביוגארדן מייצרים ריהוט גן. זה התחיל בבתי העץ שלנו שנולדו מתוך צורך ליצור חוויות ילדות עבור הבכור שלנו, והמשיך לקולקציה שלמה שמתעדכנת ומתחדשת מידי שנה.

הנגריה שלנו במושב ביצרון היא המקום שבו הכל קורה. שם אנחנו חולמים, מדמיינים, משרטטים, מנסרים וצובעים - עד שהרהיט המושלם מוכן. משם הוא יוצא ומגיע את הגינות שלכם והופך את שעות הפנאי שלכם לקסומות ומפנקות. זה הכיף הגדול שלנו! הנה שלושת הדברים שמובילים אותנו בתכנון ויצירה של רהיטים לגינה.
איכות
אחרי שדאגנו שכל רהיטי הגן שלנו יהיו נוחים ומפנקים, הגיע הזמן לדבר על איכות. אנחנו מאמינים שחלק בלתי נפרד מהנוחות היא לא לדאוג לתחזוקה של הרהיטים שלכם. מסיבה זו חשוב להשקיע ברהיטי גינה איכותיים שישמשו אתכם לאורך שנים רבות. איך אנחנו עושים את זה? קודם כל אנחנו מייצרים רהיטי גן מעץ מלא בלבד. זו הדרך שלנו להבטיח שהריהוט יהיה עמיד ויציב ולא ייהרס. שנית, אנחנו צובעים את הרהיטים בצבעי סאן דק איכותיים שיוצרים שכבה עמידה מפני גשם ושמש. הצבע הזה מאפשר לרהיטים שלנו לשהות בתנאי חוץ גם ללא קירוי ולתת לכם חופש מדאגה לתחזוקה.
נוחות
הדבר החשוב ביותר בעיננו הוא נוחות. עם כל הכבוד לעיצוב מרהיב או למחיר זול, אם ריהוט הגן שלכם לא יהיה נוח ומפנק, כלום לא שווה. אנחנו מאמינים שגינה צריכה להיות אי של שקט ושלווה, מקום שכיף להתפנק ולבלות בו אחרי יום עבודה מפרך או בימי סוף השבוע. כדי שהגינה שלכם תהיה כזו אתם חייבים שיהיו בה רהיטים נוחים. הנוחות היא ערך עליון עבורנו ומה שאנחנו מקפידים עליו ביתר שאת. תמצאו אצלנו כיסאות לגינה, שולחנות, רהיטים לילדים ועוד המון הפתעות שהמשותף לכולן הוא נוחות ופינוק מושלם.
עיצוב
הדבר השלישי והחשוב ביותר בעיננו הוא עיצוב. זה יכול להיות הרהיט הכי נוח והכי איכותי אבל אם הוא לא יהיה מעוצב ואסתטי, משהו לא יהיה שלם. ריהוט גן מעוצב הוא כזה שמשתלב בגינה בהרמוניה מושלמת ולא משתלט. העיצוב צריך להיות נקי, חדשני, נעים והרמוני. בדיוק על כל אלו אנחנו מקפידים בעיצובים שלנו מתוך רצון ליצור רהיטי גן שמרגישים כאילו הם נולדו בגינה שלכם. בואו להתרשם מהקולקציה שלחנו שכוללת מגוון רחב של רהיטי עץ מלא מעוצבים ואיכותיים לגינה או לבית. וכמובן שנשמח גם לעצב עבורכם באופן אישי את רהיט החלומות שלכם.