שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

דגשים חשובים להקמת גינה פרטית

אנחנו בביוגארדן מאמינים שהגינה היא חלק בלתי נפרד מהבית ומציעים לכם להתייחס אליה באותה הדרך

הגינה היא כמו הסלון, המטבח, חדר השינה וחדר הילדים וגם אותה צריך לטפח. נכון שלא הייתם חושבים לשבת בסלון מוזנח ולא מעוצב? כך עליכם לנהוג עם הגינה שלכם. עצבו אותה, תכננו אותה, טפחו אותה והיא בתמורה תהפוך בקלות להיות המקום הכי אהוב עליכם בבית. הנה כמה דגשים שיעזרו לכם להפוך אותה לכזו
גינות שרואים במגזינים צריכות להישאר שם' אתם תתכננו גינה שמתאימה אך ורק לכם!
לקוחות רבים מגיעים אלינו עם תמונות שראו במגזין עיצוב גינות ומבקשים שנעשה להם "גינה בדיוק כזו". כשזה קורה אנחנו מתחילים לשאול את הלקוחות שלנו שאלות כמו: יש לכם 3 שעות פנויות ביום לטיפוח הגינה? אתם מתגוררים באזור עם המון גשם או שיש לכם תקציב בלתי מוגבל למים? ושאלות נוספות. לאט לאט אנחנו (והם כמובן) מגלים שהגינות שרואים במגזינים לא בהכרח מתאימות לאנשים "מן היישוב". ברוב המקרים מדובר על גינות שדורשות תחזוקה רבה וטיפוח יום יומי, דבר שלמרבית האנשים אין פנאי בשבילו. הקפידו לתכנן גינה שמתאימה לצרכים וליכולות שלכם. ניתן לתכנן ולעצב גינות נפלאות שכמעט ולא דורשות תחזוקה! ניתן גם לעצב גינות יפהפיות שהן גם חסכוניות במים ומתאימות במיוחד לאקלים הישראלי.
תכננו גינה שמתחשבת בצרכים של כל בני הבית
כשמעצבים בית לרוב לא מתחשבים בצרכי הילדים, אך בעיצוב גינה יש לכך חשיבות רבה. הילדים ישתמשו בגינה לא פחות מכם (ואפילו יותר) ולכן חשוב שיהיה ביטוי גם לצרכים שלהם. למה אנחנו מתכוונים? הקפידו לרכוש גם ריהוט גן לילדים, נדנדות, משחקים, ספסלים לאחסון הצעצועים וכמובן לתכנן גינה בטיחותית עבורם. יש לכם כלב או חתול? גם הם צריכים לבוא לידי ביטוי בתכנון הגינה כמובן. ככל שהגינה תיקח בחשבון את כל דיירי הבית כך היא תהיה שימושית יותר ותיהנו ממנה בצורה רבה יותר.
לא לחרוג מהתקציב! שום גינה לא שווה שתישארו עם חור בכיס
למרות שהפיתוי הוא גדול ושתשננו לעצמכם מגוון משפטים כמו : "עד שאנחנו כבר עושים" "חיים רק פעם אחת" וכו', אנחנו בפירוש ממליצים לכם לעמוד בתקציב שקבעתם. אם לא מקפידים על זה אפשר בקלות לחרוג מהתקציב אבל זה לא שווה את זה.  ניתן לעצב גינה ביתית גם בתקציב נמוך ! גם הגינה יפה ביותר לא תהיה כייפית אם היא תשאיר אתכם עם מינוס. אנחנו בביוגארדן מעצבים גינות לפי תקציב ונשמח לעמוד לצידכם בשלב התכנון, הביצוע ועד שתשתו את כוס הקפה שלכם בגינה החדשה.