שירות לקוחות: 050-591-4737
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

דברים שאפשר לעשות עם ספסלי עץ, עיצוב הבית עם ספסלי עץ, ספסלי עץ לעיצוב חדרי ילדים, ספסלים לעיצוב הגינה, ספסל שמתאים לחדר שירותים, ספסל עץ לאמבטיה

דברים שאפשר לעשות עם ספסלי עץ

לא ברור לנו איך זה קרה אבל בשנה האחרונה ספסלי עץ הם הדבר הכי לוהט (אנחנו כבר הבנו את זה מזמן). אז החלטתם גם אתם ללכת אחרי הטרנד הבולט בעיצוב הבית והגינה וקניתם לעצמכם ספסל עץ. אבל מה עושים איתו? איפה הכי כדאי לשים אותו? איפה לא מומלץ לשים אותו? צוות המומחים של ביוגארדן מציע כמה רעיונות לשימוש בספסלי עץ.
ספסלי עץ לעיצוב הגינה - השימוש המוכר והאהוב שתמיד עובד
אי אפשר לדבר על שימושים לספסלי עץ מבלי להזכיר את השימוש הכי מוכר שלהם. כי עם כל הכבוד לטרנדיים עיצוביים, ספסל עץ בגינה הוא הרעיון הכי טוב שיש. משהו בעיצוב המיוחד שלהם מתאים כמו כפפה ליד לגינה ומשתלב בה בהרמוניה מושלמת. אם אתם מבלים שעות רבות בגינה שלכם (וגם אם לא) ספסלי עץ הם מוצר חובה ומתבקש. רק חשוב שתקפידו שאלו יהיו ספסלים מעץ מלא כדי שלא ייהרסו משמש או מגשם וישמש אתכם שנים רבות.
ספסל עץ קטן
ספסלי עץ - פריטי ריהוט "פשוטים" שמשדרגים כל פינה בבית
שימו אותם בחדר הילדים ותראו איך הכל הופך מסודר ונוח יותר!
כמה פעמים בשבוע אתם מסדרים ומארגנים את חדר הילדים והוא שוב מתבלגן? לפעמים זה מרגיש כמו מלחמה חסרת סיכוי, אבל איך אומרים? העיקר שהילדים נהנים. אז זהו, שבעזרת ספסלי עץ בחדרי הילדים תוכלו לגרום לסדר וארגון בלי להתאמץ בכלל? את ספסל "מסדר חצר" שלנו אתם מכירים? מדובר בספסל עץ עם מגירות נשלפות שהילדים יכולים לפתוח ולסגור בעצמם. את כל הצעצועים אפשר לשים במגירות, מה שיוצר סדר וארגון בכלל בלי להתאמץ. העיצוב היפהפה שלו יהפוך את חדר הילדים לחלל נעים שכיף להיות בו.
ספסל עץ פתיחה עילית
ויש גם כאלה שאפשר לפתוח מלמעלה...
ספסלי עץ לחדרי אמבטיה ושירותים? כן כן ועוד פעם כן!
משום מה אנשים רבים חושבים שאם ישימו ספסל עץ בחדר הרחצה הוא ייהרס במהירות. אנחנו חושבים שאם תשקיעו ברכישת ספסל איכותי מעץ מלא לא תהיה לכם שום בעיה לשים אותו גם בחדר מלא לחות. אצלנו בביוגארדן תמצאו מגוון ספסלים שמתאימים גם לשם. אנחנו צובעים את הספסלים בצבעי פלוד שיוצרים שכבה אטומה למים , כך שהם נשמרים לאורך שנים רבות במיוחד. אפשר להניח עליהם מגבות, בקבוקי סבון ושמפו או "סתם" להניח אותם במקלחת כדי להפוך אותה ליפה יותר. לקוחות רבים שלנו כבר עשו בהם שימוש כזה ומדווחים שחדרי הרחצה שלהם נראים כאילו נלקחו ממגזים לעיצוב הבית.